Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har denne sorte flotte hjørnesofa, men står og mangler puder!?!?! Hjælp mig.... med at finde puder der vil passe godt til, gerne lidt farve uden det er for voldsomt. gerne to farver måske ? Vi har i forvejen en flot hvid nostalgisk stil hvis man kan sige det sådan...........
Gerne billeder og evt links
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Denne måske....fra day home str 50x50 ??
Syntes denne er ret flot og "elegant".Det er dog kun betrækket og man skal så have puden ved siden af. 50x50 til 79,95 (alligevel dyrt for ÈT betræk)
Det er fra H&M!
Eller også nogle friske farver, et par lilla og så en enkel i hvid som matcher jeres stil, for at lave lidt kontrast!
Vidste ikke HM lavede pudebetræk ..hm..det må jeg ind og lurer.. den pude der er flot men aldrig noget jeg ville vælge.
Er det her for voldsomt med mønster , glem den grå sofa!´?
Prutten 25+ skriver: Har denne sorte flotte hjørnesofa, men står og mangler puder!?!?!Hjælp mig.... med at finde puder der vil passe godt til, gerne lidt farve uden det er for voldsomt. gerne to farver måske ? Vi har i forvejen en flot hvid nostalgisk stil hvis man kan sige det sådan........... Gerne billeder og evt links
Har denne sorte flotte hjørnesofa, men står og mangler puder!?!?!Hjælp mig.... med at finde puder der vil passe godt til, gerne lidt farve uden det er for voldsomt. gerne to farver måske ? Vi har i forvejen en flot hvid nostalgisk stil hvis man kan sige det sådan...........
Fandt lige den samme sofa med disse puder..nok ik lige mig..men måske dig??
Personligt ville jeg vælge noget i stil med dette:
http://www.vintage-kompagniet.dk/group.asp?group=410
Jeg synes, de her puder fra HAY er helt vildt flotte! De fås i et væld af farver!
Prutten 25+ skriver: Denne måske....fra day home str 50x50 ??
Malthesmoar skriver: Fandt lige den samme sofa med disse puder..nok ik lige mig..men måske dig?? Personligt ville jeg vælge noget i stil med dette: http://www.vintage-kompagniet.dk/group.asp?group=410
Fakta har også nogle fine enkle med palietter i næste uge!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128