Hej alle.
Jeg ved ikke om andre har det som mig, men jeg føler ikke jeg kan overskue min graviditet mere? er 22+6. Jeg bliver overladt til mig selv hele tiden af min kæreste, og har kun 2 veninder tilbage. Jeg kan ikke rigtigt snakke med nogen om det, for ingen forstår mig desværre. Det hele er bare langt ude lige nu.
Mig og min kæreste har været sammen i 2 år og har sammen valgt den her graviditet. Men jeg bliver overladt til mig selv, imens han tager til poker, i byen, mandeaften osv. Alt imens jeg kan sidde herhjemme og glo, da mine egne veninder tit går i byen. Jeg ved ikke hvornår han kommer hjem og føler bare han er ligeglad med mig, men når jeg prøver at snakke med ham om det, så siger han bare ''hold nu op skat, jeg elsker dig''. Jeg græder rigtigt tit! Den smerte jeg føler, gør så forbandet ondt, som var jeg blevet efterladt! Jeg føler mig virkeligt ensom! Jo mere jeg græder, jo mere bange bliver jeg, for at det påvirker mit barn. Jeg havde bare lige brug for at komme ud med det. Jeg har tit skrevet et indlæg, mit altid slettet det inden det kom ud. Men her kommer det altså!
Tak fordi du gad læse det!
Anmeld