jeg kan ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

mor-til-vanessa

synes du skal smutte. han er jo alligevel bedøvende ligeglad. syne det er meget syndt for din datter sådan som det er nu. hun kan ikke tage valget men det kan du.

det bliver meget bedre som alene, ville i hver fald selv vælge alene end det du har.

og synes du skal gå i amtet, han virker absolut ikke egnet til at have jeres datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Mariekjellerup

Har så ondt af dig, og det må være meget svært for dig.. men det bedste du kan gøre, er at flytte, også for din barns skyld.. Jeg syntes du lyder som en super mor, som gør alt for sin datter, især det med at du ikke selv kan lide at sove i mørke så det skal din datter heller ikke, så sød en tanke.. jeg er sikker på, når du først er flyttet ser alt ting lysere ud..

Håber det hele går..

Knus Marie

Anmeld

29. oktober 2010

twinboys

UD MED HAM...

Anmeld

29. oktober 2010

Meina

Er det ham, dig eller jer begge der bestemmer hvem bliver boede i lejligheden?

Anmeld

29. oktober 2010

henh01

Sidder han og vennerne og ryger hash indenfor mens din datter er hjemme??? Ej jeg kan slet ikke have sådan noget...

Jeg har også lyst til at sige : FLYT! Men lkan godt forstå at det er svært for dig. Jeg flyttede fra min eks kæreste, fælles hus og bil for 2 år siden og boede i en periode hos mine forældre med et barn på 4 år på daværende tidspunkt. Men alt former sig, nu sidder jeg i en lækker ekstrem billig lejlighed, fik min datter ind på ønskeskolen, har en ny dejlig kæreste og venter barn om 1-3 uger. Selvom alt ser sort ud, så flasker det sig alligevel.

Anmeld

30. oktober 2010

Rsa

Smut - ud med ham...

Hverken din datter eller dig er tjent med både det miljø, den behandling osv.

Du kan få en akut bolig gennem din kommune og hvis I har fælles forældremyndighed, er det ned på statsamtet med det samme og få en sag igang, så du får den fulde forældremyndighed.

Hvad er det for et miljø du ønsker din datter skal vokse op i?

Stoffer, alkoholmisbrug, en far der er ligeglad osv. giver ikke din datter en tryg opvækst! Og hvad giver det dig???

Jeg var selv enlig mor de første 4½ år af min søns liv, det lyder til at du allerede er det på forhånd, så lad det ikke stoppe sig... Der er al muligt fantastisk ved at være alene og vil du bruge din energi på din uduelige kæreste eller fokusere den 100% på din datter? For det lyder til, at dine ressourcer lige nu flyver ud i vrede grunden kæresten og jeres omstændigheder.

Livet går ikke i stå fordi man er enlig

Anmeld

30. oktober 2010

Pige2009

Anonym skriver:

min mand er sååå ligeglad med mig og vores datter... har kun hash, venner og druk i hovedet.. jeg passer den lille altid og han gør bare hvad der passer ham... når jeg beder ham om at tage hende, går han helt amok og siger at han laver noget andet...

han mener at jeg gør hende psykisk syg fordi jeg putter med hende i sengen, og lader hende sove med en natlampe om natten.. han har ALTID venner med hjem, og de drikker bajere, spiller playstation eller drikker... og tit tager han afsted kl 8 om morgenen og kommer hjem kl. 24 om natten..

vores datter er begyndt ikke at vil være hos ham, og græder når hun er hos ham...

jeg overvejer virkelig at slutte det her,  og blive enlig mor.. det er jeg jo næsten i forvejen..

snøft

Hvor er det trist at høre, I har så alvorlige problemer. Jeg ville flytte væk i noget tid og se om han forbedrede sig. Det er meget usmart, når der både er hash og druk involveret især, når det nu har vist sig, at det påvirker jeres datter.

Fortjener hun ikke bedre?

Sender dig en masse positive tanker og håber du får taget den rigtige beslutning.

Anmeld

30. oktober 2010

Jarnsaxa

Missi skriver:

Hva dælen venter du dog på?

Din datter viser jo allerede tegn på at det påvirker hende.. kom væk i en fart, os for din egen skyld

/signed.

Barnet kommer i første række. Jeg ville aldrig lade et barn vokse op i sådan et miljø. Væk, med det samme, så din datter ikke får varige psykiske mén!

Anmeld

30. oktober 2010

sarahb

Anonym skriver:

min mand er sååå ligeglad med mig og vores datter... har kun hash, venner og druk i hovedet.. jeg passer den lille altid og han gør bare hvad der passer ham... når jeg beder ham om at tage hende, går han helt amok og siger at han laver noget andet...

han mener at jeg gør hende psykisk syg fordi jeg putter med hende i sengen, og lader hende sove med en natlampe om natten.. han har ALTID venner med hjem, og de drikker bajere, spiller playstation eller drikker... og tit tager han afsted kl 8 om morgenen og kommer hjem kl. 24 om natten..

vores datter er begyndt ikke at vil være hos ham, og græder når hun er hos ham...

jeg overvejer virkelig at slutte det her,  og blive enlig mor.. det er jeg jo næsten i forvejen..

snøft

ud af vagten med ham. Han bliver højest sandsynligt aldrig bedre.. sikke en klaphat!!!!

Og når din datter viser så tydelige tegn overfor ham, jaså er det UD

Anmeld

30. oktober 2010

mth1987

Jeg ville da også mene det bare er ud derfra. Og er sikker på at du får den fulde forældremyndighed når din kæreste er på alt det. Han vil sikkert også kun have hende for at genere dig og ikk andet når han viser at han er lige glad med hende. Kom videre med dit liv og drop ham
hvor i landet bor du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.