jeg kan ikke mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.325 visninger
22 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Anonym trådstarter

min mand er sååå ligeglad med mig og vores datter... har kun hash, venner og druk i hovedet.. jeg passer den lille altid og han gør bare hvad der passer ham... når jeg beder ham om at tage hende, går han helt amok og siger at han laver noget andet...

han mener at jeg gør hende psykisk syg fordi jeg putter med hende i sengen, og lader hende sove med en natlampe om natten.. han har ALTID venner med hjem, og de drikker bajere, spiller playstation eller drikker... og tit tager han afsted kl 8 om morgenen og kommer hjem kl. 24 om natten..

vores datter er begyndt ikke at vil være hos ham, og græder når hun er hos ham...

jeg overvejer virkelig at slutte det her,  og blive enlig mor.. det er jeg jo næsten i forvejen..

snøft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Missi

Hva dælen venter du dog på?

Din datter viser jo allerede tegn på at det påvirker hende.. kom væk i en fart, os for din egen skyld

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Øhh ja - hvad venter du på? Det er sgu da et lortemiljø at vokse op i for et barn - se dog at komme afsted NU!!! Jeg synes det er fuldstændigt grotesk at du er der endnu!!!

Anmeld

29. oktober 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

min mand er sååå ligeglad med mig og vores datter... har kun hash, venner og druk i hovedet.. jeg passer den lille altid og han gør bare hvad der passer ham... når jeg beder ham om at tage hende, går han helt amok og siger at han laver noget andet...

han mener at jeg gør hende psykisk syg fordi jeg putter med hende i sengen, og lader hende sove med en natlampe om natten.. han har ALTID venner med hjem, og de drikker bajere, spiller playstation eller drikker... og tit tager han afsted kl 8 om morgenen og kommer hjem kl. 24 om natten..

vores datter er begyndt ikke at vil være hos ham, og græder når hun er hos ham...

jeg overvejer virkelig at slutte det her,  og blive enlig mor.. det er jeg jo næsten i forvejen..

snøft

Jeg føler virkelig med dig Jeg kan ikke fortælle dig hvad du skal gøre, da det ser ud til at du allerede SELV har taget en beslutning. Men det er HELT klart det bedste, hvis du afslutter det med ham, for det kan hverken dig eller din datter være tjent med. Hvor lang tid har du fundet dig i det ? Jeg synes det er synd for din datter at hun ikke vil være hos ham, det virker næsten som om at hun kan mærke at han er bedøvende ligeglad Jeg vil i hvert fald sige med mit svar, at jeg håber du finder den rette løsning for jer begge to.

Mange knus og kram Sussie 37+4

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

ja det siger jeg osse.. det er bare det der med at tage skridtet.. vi bor sammen, og han vil have lejligheden.. så jeg bliver jo smidt ud sammen med vores datter.. så skal lige have et sted at bo.. for hendes skyld.. synes sku ikke han tænker ret meget på vores lille pige.. han har sagt at han vil have hende hver anden weekend fra fredag til lørdag, men det er jeg bare ikke meget for, da han ikke gider hende.. snakker eller leger ikke med hende, og ryger sig så skæv mens han har hende..

Anmeld

29. oktober 2010

Kildebakken

Druk, hash og baby hører ikke sammen. Gå fra ham nu!!! Du kan godt komme over hans svigt, men din datters liv bliver ødelagt, det må du ikke risikere!

Du passer jo alligevel den lille næsten alene, så selvom det virker uoverskueligt at stå alene, så bliver det faktisk en stor lettelse. Få dine foældre eller venner til at hjælpe dig med alt det praktiske og med at holde ved din beslutning.

Og så lige et

Kh

Anmeld

29. oktober 2010

anna-jonas

Jamen, jeg kan betro dig at dit liv alene med jeres barn, bliver en stor, stor forbedring i forhold til, det du byder både dig selv og jeres barn nu. Du vil opleve fred og ro...............og måske er det tid at "face it"............det familieliv du drømmer om, bliver vist ikke med din nuværende kæreste. Han har valgt kammeraterne og drukken som livsledsager.

Håber at du finder modet og energien til at frigøre dig....................for jeg lover dig, du får MASSER af energi, af at gå.

MEtte

Anmeld

29. oktober 2010

Missi

Anonym skriver:

ja det siger jeg osse.. det er bare det der med at tage skridtet.. vi bor sammen, og han vil have lejligheden.. så jeg bliver jo smidt ud sammen med vores datter.. så skal lige have et sted at bo.. for hendes skyld.. synes sku ikke han tænker ret meget på vores lille pige.. han har sagt at han vil have hende hver anden weekend fra fredag til lørdag, men det er jeg bare ikke meget for, da han ikke gider hende.. snakker eller leger ikke med hende, og ryger sig så skæv mens han har hende..

Du kan få hjælp af din kommune, og de vil med glæde hjælpe når du står i den situration du gør med en kæreste der tager stoffer.

Det med han vil se hende.. hmm er han vist ikke ansvarlig til, så smut i statsamet med det... jeg vil be om den fulde forældremyndighed, og tror de vil støtte dig nu når han ikke engang kan tage vare på sig selv...

Anmeld

29. oktober 2010

Anitta J

Anonym skriver:

hvis lejligheden står i dit navn er det jo ham der skal ud.. har du ik nogle gode venner, eller noget familie du kan bo hos til kommunen kan hjælpe dig med en bolig? vil mene det er bedre at bo hos andre til du har din egen bolig end at blive der, når nu din datter allerede er mærket af det!!!

bare det at hun ik føler tryghed ved sin far, burde være nok for dig til at tage det skridt.. han er tydeligvis ik klar til at give jeres datter de rammer hun har brug for..
jeg er selv flyttet fra det der, netop fordi det ik er nogle rammer et barn skal vokse op i.
jge er selv vokset op i rocker miljø, med narko og alkoholmisbrug.
se at kom væk hurtigstmuligt. det er din datter der er det vigtigste

Anmeld

29. oktober 2010

Anonym trådstarter

det værste er at han giver mig skylden for at hun ikke vil være hos ham.. han siger at jeg ødelægger hende fordi jeg ikke vil lade hende ligge og græde, og tager hende op.. jeg har haft en depression, og det skal han hele tiden køre på.. han siger at jeg overfører det til vores datter, da jeg er mørkeræd og derfor ikke vil lade hende sove helt i mørke.. hun er altså kun 6 mdr, hun forstår det ikke jo.. jeg vil gøre hvad der skal til, for at beskytte hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.