Hvor meget du betale for en brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nu har du jo set den jeg gerne vil have på min store dag. Og den koster jo en del over 25.000. Jo, jeg er villig til at betale rigtig meget for den helt rigtige kjole. Det er jo trods alt kun en gang i livet jeg skal giftes forhåbentlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Risen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nu har du jo set den jeg gerne vil have på min store dag. Og den koster jo en del over 25.000. Jo, jeg er villig til at betale rigtig meget for den helt rigtige kjole. Det er jo trods alt kun en gang i livet jeg skal giftes forhåbentlig...

Ja den er også helt vild smuk!

Anmeld

29. oktober 2010

Maria-s

Jeg regner med at jeg delvis selv skal være med til at sy min egen brude kjole, den dag jeg skal giftes. Og så håber jeg min mormor til den tid stadig er frisk nok til at hun kan hjælpe. Min mormor betyder rigtig meget for mig, så det ville være noget helt specielt hvis hun har været med til at sy den

Men selvom man syer selv, kan det nu godt blive dyrt... Jeg har ikke noget specielt tal på, men det kan hurtigt komme op i 10.000 kr med evt. underskørt, undertøj, sko, slør, hår, make up osv.. Ja bare for stoffet til kjolen ville det nemt kunne blive et par tusinde kr. hvis man forelsker sig i en lækker silke.. Uhhh tør slet ikke tænke på det!..

Men nu står jeg så heller ikke og skal giftes lige pt Meeen drømme har da lov til at ha! Manden i mit liv har jeg. Baby er på vej, sååå moooon ikke en dag han kommer til at falde og jeg så kan skynde mig at sige; JAAAAA!!!! inden han når at rejse sig? (hmmm måske man kunne komme til at spænde ben for ham en dag?? Eller få ham til at falde over hunden??)

Anmeld

29. oktober 2010

anmaj

Jeg købte en alm Lilly kjole til deres lagersalg. Den fejlede intet og var endda med den efterfølgende sæson. fedt.. den kostede kun 1000 kroner, og det var det bedste der passede i budgettet.

Men det var helt sikkert den rigtige kjole.

Anmeld

29. oktober 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Maria-s skriver:

Jeg regner med at jeg delvis selv skal være med til at sy min egen brude kjole, den dag jeg skal giftes. Og så håber jeg min mormor til den tid stadig er frisk nok til at hun kan hjælpe. Min mormor betyder rigtig meget for mig, så det ville være noget helt specielt hvis hun har været med til at sy den

Men selvom man syer selv, kan det nu godt blive dyrt... Jeg har ikke noget specielt tal på, men det kan hurtigt komme op i 10.000 kr med evt. underskørt, undertøj, sko, slør, hår, make up osv.. Ja bare for stoffet til kjolen ville det nemt kunne blive et par tusinde kr. hvis man forelsker sig i en lækker silke.. Uhhh tør slet ikke tænke på det!..

Men nu står jeg så heller ikke og skal giftes lige pt Meeen drømme har da lov til at ha! Manden i mit liv har jeg. Baby er på vej, sååå moooon ikke en dag han kommer til at falde og jeg så kan skynde mig at sige; JAAAAA!!!! inden han når at rejse sig? (hmmm måske man kunne komme til at spænde ben for ham en dag?? Eller få ham til at falde over hunden??)

Hehe, det var god... spænde ben eller falde over hunden... Hm...svært valg! Men du kan jo helgradere dig med begge dele!

Anmeld

29. oktober 2010

ekzunz

Min brudekjole kostede omkring 12.000 kr. Den blev syet hos Karim, som er ret god til kjoler.  Jeg synes hele processen i at få den syet var rigtig hyggelig, jeg var jo inde og prøve et hav af gange osv....

Nu har jeg jo haft mit store hvide bryllup, så næste gang er jeg nok ikke villig til at betale helt så meget for en brudekjole, men nu har jeg så også lovet mig selv at skal jeg giftes igen, så skal det være i Las Vegas - Elvis-style...

(Eller måske rigtigt romantisk på rådhuset i Venedig eller lign..)

Anmeld

29. oktober 2010

Munder

Jeg kan faktisk ikke helt huske hvad den kostede, men omkring 7-8000 kroner med tilpasning.

Det var vigtigt for mig at have den rigtige kjole på, meeeeen synes måske at 30.000,- er for meget at give for en brudekjole.

Dorte

Anmeld

29. oktober 2010

Risen

Hvis I vil se min drømmekjole så send en pb

Anmeld

29. oktober 2010

bullerbassen

Har svaret 6000-12000 . Gav 6500 for min kjole for 3 år siden , det var DRØMME kjolen - så det var sådan det blev , havde ikke sat nogen pris men ELSKEDE den kjole fra første øjeblik

Er slet ikke kjolepige, så måtte bare eje den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.