Hvor meget du betale for en brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor meget ville du være villig til at betale for en brudekjole?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.797 visninger
18 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Risen

Uddyb gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

sarahb

Det kommer helt an på hvordan ens økonomiske sitiatuin ser ud og hvilken kjole det er jeg kan lide. Det kan være man finder en til 3000 eller en til 25000.
Det er meget svært synes jeg. Men jeg ville absolut ikke hæve mit lån med 25000 pga en brudekjole.

Anmeld

29. oktober 2010

Risen

sarahb skriver:

Det kommer helt an på hvordan ens økonomiske sitiatuin ser ud og hvilken kjole det er jeg kan lide. Det kan være man finder en til 3000 eller en til 25000.
Det er meget svært synes jeg. Men jeg ville absolut ikke hæve mit lån med 25000 pga en brudekjole.

Ja det er klart.. Men hvis du havde pengene på en konto til det, ville du så? eller ville du hellere bruge pengene på noget andet?

Anmeld

29. oktober 2010

sarahb

Risen skriver:

Ja det er klart.. Men hvis du havde pengene på en konto til det, ville du så? eller ville du hellere bruge pengene på noget andet?

uden tøven, så ville jeg helt klart gøre det.. Hvis det er Drømmekjolen.. Så JAAA

Anmeld

29. oktober 2010

DenHeldige

Betalte 15000 kr for min i sin tid. Det betød i masse for mig den gang. Men jeg tror ikke jeg ville have gjort det idag. Så havde jeg lejet selv samme brudekjole og været lige så glad.....men man forandrer sig måske også lidt med årene....

Anmeld

29. oktober 2010

FrkT

Har svaret 3000-6000. Jeg synes bestemt man kan få mange super fantastiske kjoler til den pris, og kjolen er, for langt de fleste, en man har på den ene dag (med mindre den bliver syet om til en dåbskjole fx), så derfor synes jeg det er meget at bruge fx 10000 eller 15000 på noget man har på én dag. SELVOM det selvfølgelig skal være en speciel dag.

Anmeld

29. oktober 2010

JustAnotherName

Mit maks ligger nok omkring de 8000,-

Anmeld

29. oktober 2010

Mie A

max 3.000 - jeg er simpelthen for nærrig til at give mere for noget jeg skal have på én gang.

Anmeld

29. oktober 2010

L.J.L

Ville max betale 2000! Men jeg er så også af den mening at det ikke er pengene og det materialistiske der gør brylluppet til en fantastisk oplevelse

(Min egen kjole kostede 1200,-)

Anmeld

29. oktober 2010

Maria.

Jeg ville finde en kjole som kan lejes.. Så er prisen næsten ligegyldig.. Men jeg vil ikke have en brudekjole hængende.. Den bliver jo kun brugt een gang! Jeg er godt nok gift, men "kun" på rådhuset, så jeg har stadig mit kirke-bryllup til gode!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.