Mia&Tonny skriver:
Min lille guldklump på knap 14 dage har det sidste døgn spist hver 2. time, er det normalt eller er det fordi hun ikke får nok ud af mælken?!
Hun spiser i ca et kvarter, bliver puslet og skiftet og er så vågen i en lille halv time derefter.. Dvs hun sover måske max halvanden time..... Jeg er så træt, er det normalt at hun pludselig ændrer adfærd på den måde??
Det gjorde min datter også indtil hun var ca. 4 mdr. Var oppe på en 10-12 måltider om dagen. Tror ikke det var fordi jeg ikke havde mælk nok, eller der ikke var nok næring..? Måske hun også bar syns det var hyggeligt
Det syns jeg så bare ikke om natten, men der valgte jeg tilsidst og sove mens hun spiste.
Men da hun blev de 4 mdr. valgte vi og begynde på grød, som hun tog gladeligt imod
Desværre valgte hun så ikke og spise så meget hos mig, jo mindre hun suttede, jo mindre producerede jeg. Så vi gik over til Babymælk (ME). Indtil hun var omkring 5½ mdr. ammede jeg kun om natten. Så fik hun også Babymælk herefter.
Nu er hun 13 mdr. og VIL BARE IKKE ha´ mælk mere, så hun får lidt grød inden hun skal i seng, så jeg er sikker på, hun har noget i maven. Det er nemlig meget forskellig hvor meget hun spiser til aftensmad.
Kram!
Anmeld