Hver 2. time!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
24 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

Mia&Allan

Min lille guldklump på knap 14 dage har det sidste døgn spist hver 2. time, er det normalt eller er det fordi hun ikke får nok ud af mælken?!  Hun spiser i ca et kvarter, bliver puslet og skiftet og er så vågen i en lille halv time derefter.. Dvs hun sover måske max halvanden time..... Jeg er så træt, er det normalt at hun pludselig ændrer adfærd på den måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Alberts/

hun har sikkert det der klassiske spise døgn(; læg hende til så tit hun vil, hun er helt sikkert igang med at sætte din mælke produktion op(;

Anmeld

29. oktober 2010

Tulle28

Ja det er heeeelt normalt:-)

Anmeld

29. oktober 2010

Bare mig..

Min datter blev i den alder også ammet hver andet time ca, med nogen dages mellemrum.. Og det er noget med, at det er fordi hun selv finder ud af at brysterne skal stimuleres for, at der kommer mere.. Hun skal have mere nu end for fx en uge siden, og der kommer så mere i brysterne når hun ammes oftere..

Så det er altså noget hun selv regulerer så mængden er tilpasset hende..

Anmeld

29. oktober 2010

Bare mig..

Alberts/ skriver:

hun har sikkert det der klassiske spise døgn(; læg hende til så tit hun vil, hun er helt sikkert igang med at sætte din mælke produktion op(;

Præcis det jeg ville sige

Anmeld

29. oktober 2010

NoName

Alberts/ skriver:

Enig, det er hårdt og helt normalt...

Anmeld

29. oktober 2010

Mia&Allan

Alberts/ skriver:

Dvs jeg skal ikke med det varer mere end et døgns tid??

Anmeld

29. oktober 2010

Mia&Allan

Mia&Tonny skriver:

Total træt amme hjerne  jeg skal ikk regne med det varer mere end et døgns tid at hun spiser på den måde så??

Anmeld

29. oktober 2010

lucas<3

min dreng gør det stadig. om dagen spiser han hver 2 time men sover natten igennem. han er 3 måneder..

Anmeld

29. oktober 2010

Alberts/

Mia&Tonny skriver:

det kan sagtens vare et par dage(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.