Hjemmelavet posebukser til lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

VIPpigen

Leonora skriver:

de går aldrig af mode....det lover jeg dig... jeg får og har fåer mange bestillinger på dem de sidste par år...

Glæder mig til at se når du komme ri gang med den uundværlige smock....

Rigtig go week og tak for sy snak

Skal hvertfald kaste mig over det snart, er da helt spændt på at komme i gang nu

I lige måde, og selv tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Skouboe

Du kan sagtens fore bukserne selvom der er smock kant - du akærer bare bukserne lidt lavt og stopper foret, der og så syer et ekstra stykke på du kan sy smock i. 

Disse her er alle 3 forede - på nærbilledet kan du se hvordan jeg har gjort.

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Skouboe skriver:

Du kan sagtens fore bukserne selvom der er smock kant - du akærer bare bukserne lidt lavt og stopper foret, der og så syer et ekstra stykke på du kan sy smock i. 

Disse her er alle 3 forede - på nærbilledet kan du se hvordan jeg har gjort.

Så jeg laver bare en linning som er høj feks som ribben. Og så bare laver smock i den
altså så jeg har bukser og linning i 2 stykker

Anmeld

29. oktober 2010

Skouboe

Lige præcist. Foret syr du så sammen med, når du syr linningen fast, så det stopper lige under smocken.

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Skouboe skriver:

Lige præcist. Foret syr du så sammen med, når du syr linningen fast, så det stopper lige under smocken.

SELVFØLGELIG...... Hvorfor huskede jeg ikke det. Har da lavet et par ballonbukser tidligere, som også var foret, der var dog ikke lavet smock effekt i linningen, der havde jeg bare syet løbegange og sat elastik i, men det giver næsten samme effekt.... ALTSÅ

Tak for reminderen

Anmeld

30. oktober 2010

CA

VIPpigen skriver:

Så fik jeg taget hul på noget af mit fine nye stof, og kastede mig ud i en lille tester med ribkanten, så den fik lige lidt polkaprikker...

Hvor er de fine. Hvilken slags stof har du brugt til kanten i livet g ved fødderne? Det er el noget med noget elastik i?

Anmeld

30. oktober 2010

VIPpigen

Carina87 skriver:

Hvor er de fine. Hvilken slags stof har du brugt til kanten i livet g ved fødderne? Det er el noget med noget elastik i?

Det er rib, der er ikke lagt elastik ind, men er noget som bare kan give sig rigtig meget, uden at det bliver slap i det

Anmeld

31. oktober 2010

CA

Okay. Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.