Hjemmelavet posebukser til lillepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
17 svar
0 synes godt om
29. oktober 2010

VIPpigen

Så fik jeg taget hul på noget af mit fine nye stof, og kastede mig ud i en lille tester med ribkanten, så den fik lige lidt polkaprikker...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Dot D

hvor er de søde, eeeeelsker prikker

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Dot D skriver:

hvor er de søde, eeeeelsker prikker

Tak... Er faktisk også selv stolt over dem, syntes lige de prikker på ribben gav et lille + så den ikke bare var hvid...

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

VIPpigen skriver:

Så fik jeg taget hul på noget af mit fine nye stof, og kastede mig ud i en lille tester med ribkanten, så den fik lige lidt polkaprikker...

Ihh de er fine...hvis du bliver træt at rib kanter kan man også lave smock både for oven og for neden...kan lægge et billed ind hvid du vil se hvordan det ser ud...

Men go stof stil du har og go week

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Leonora skriver:

Ihh de er fine...hvis du bliver træt at rib kanter kan man også lave smock både for oven og for neden...kan lægge et billed ind hvid du vil se hvordan det ser ud...

Men go stof stil du har og go week

Mange tak...

Uhh den smock effekt har jeg endnu i vente. Ved hvordan den vil se ud hvis den sad i livet, men i benene Vil hvertfald meget gerne se et billed, så har jeg lidt at arbejde efter... Har kørt elastik på spoler til det faktisk, har bare ikke turde kaste mig ud i det endnu

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

VIPpigen skriver:

Mange tak...

Uhh den smock effekt har jeg endnu i vente. Ved hvordan den vil se ud hvis den sad i livet, men i benene Vil hvertfald meget gerne se et billed, så har jeg lidt at arbejde efter... Har kørt elastik på spoler til det faktisk, har bare ikke turde kaste mig ud i det endnu

Ihhh det skal du altså kaste dig ud i....man bliver helt afhængig af det...her er billed af smock på busker og på en buksedragt...

Ja du skal rulle det på undertråds spole med hånden og så sætte sting lænden op... det er bedst på tyndt bommulds stof...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Leonora skriver:

Ihhh det skal du altså kaste dig ud i....man bliver helt afhængig af det...her er billed af smock på busker og på en buksedragt...

Ja du skal rulle det på undertråds spole med hånden og så sætte sting lænden op... det er bedst på tyndt bommulds stof...

Elsker buksedragten, sådan en havde jeg også tænkt jeg skulle kaste mig over før eller senere. Bukserne, har du der 2 gange elastik, eller 3??

Og de kan heller ikke fores hvis det er der er smock i vel??  hihi

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

VIPpigen skriver:

Elsker buksedragten, sådan en havde jeg også tænkt jeg skulle kaste mig over før eller senere. Bukserne, har du der 2 gange elastik, eller 3??

Og de kan heller ikke fores hvis det er der er smock i vel??  hihi

Min datter har levet i buksedrager hele sommeren...de er i verdensklasse...så kom du bare i gang

Ja der 4 gange smock med en trykfods længe både for oven og i benene...og nej det er nok ik så godt at fore dem...har ik brugt forede bukser til min datter...hun har altid strømpebukser indenunder...

Hvid du vil have lidt inspiration så se evt på min hjemmeside www.norastar.dk

Anmeld

29. oktober 2010

VIPpigen

Leonora skriver:

Min datter har levet i buksedrager hele sommeren...de er i verdensklasse...så kom du bare i gang

Ja der 4 gange smock med en trykfods længe både for oven og i benene...og nej det er nok ik så godt at fore dem...har ik brugt forede bukser til min datter...hun har altid strømpebukser indenunder...

Hvid du vil have lidt inspiration så se evt på min hjemmeside www.norastar.dk

Håber hvertfald også de er mode næste år de buksedragter, men mon ikke.

Tænkte også at strømpebukser kunne bruges hvis bukserne ikke blev foret, men kan godt li de er foret her om efteråret og vinteren...

Anmeld

29. oktober 2010

Leonora

VIPpigen skriver:

Håber hvertfald også de er mode næste år de buksedragter, men mon ikke.

Tænkte også at strømpebukser kunne bruges hvis bukserne ikke blev foret, men kan godt li de er foret her om efteråret og vinteren...

de går aldrig af mode....det lover jeg dig... jeg får og har fåer mange bestillinger på dem de sidste par år...

Glæder mig til at se når du komme ri gang med den uundværlige smock....

Rigtig go week og tak for sy snak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.