Sloggs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. august 2008

birgittemarie

Tillykke med dagen, som nu er her (L)

Jeg håber, I får den dejligste bryllupsdags nogensinde!! Og jeg krydser fingre for at vejret tager sig sammen!!

Stort knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2008

linemus

Kære Sloggi Jeg vil også ønske dig og din kommende mand et stort tillykke med i dag. Så kom dagen endelig, hva' :) Håber for jer, det bliver den skønneste dag, lige som I har drømt om, og mere til. Tror I har valgt den perfekte dag vejrmæssigt - der er i hvert fald det smukkeste vejr ligenu, så jeg krydser fingre for, at det fortsætter i den dur. Glæder mig til at se billeder fra den store dag. Knus og tillykker fra tøserne i Hou (H)

Anmeld

8. august 2008

ivfmarie

Herfra skal der også lyde et kæmpestort og meget hjerteligt tillykke med jeres fantastiske dag! Jeg håber at dagen bliver som I har drømt at den skulle blive, og mere til. Hils også din kommende mand mange gange og ønsk ham tillykke med at have scoret det sejeste quindemenneske jeg nogensinde har mødt. Marie - som vist desværre ikke kan få globryllup presset ind i kalenderen - selvom jeg virkelig har prøvet:'( Istedet sender jeg en bette kage til jer: http://www.bryllup-bryllupskager.dk/bryllupskager%2001/bryllupskager01-pix/bryllupskage%20BR73.jpg

Anmeld

8. august 2008

Tynen

TILLYKKE med dagen idag, Sloggi!
Håber dagen bliver lige nøjagtig som du havde forestillet dig :)

Jeg glæder mig til at høre om det hele og se billeder :)

Anmeld

8. august 2008

Mikkelmusen

Stort tillykke. Du kommer næppe på idag og læser det men igen, STORT TILLYKKE (L):)

Anmeld

8. august 2008

Helle30

Et stort tillykke med dagen skal du også have fra Sofie og mig.
Jeg håber du husker at nyde hvert øjeblik, for dagen er SÅ hurtigt overstået.
Hvor ville jeg gerne opleve den igen.
Jeg håber vejret bliver bedre, og at solen vil skinne på jer på jeres bryllupsdag.

Tillykke tillykke tillykke Loggi.

(H) - Helle

Anmeld

8. august 2008

mor til en del

Stort tillykke med dagen sloggie og mand, jeg håber dagne bliver lige som i ønsker..

Glæder mig vildt til at få en update og glo billeder...

Lisbeth.

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

jaaaaaaa
hjertelig tillykke med dagen... ååhhh hvor jeg bare glæder mig til at se billeder og hører om hvor fantastisk det hele bare har været.

håber du får den mest fantastiske dag i hele verden(L)(H)(L)(L)(L)(H)(H)(H)

Anmeld

8. august 2008

Kaufie

Også stort tillykke fra William og mig! (L)(L)

Det bliver en fantastisk dag - og vi glæder os til at høre om den - og se en masse billeder!!

Mette, som sidder ret alene på jobbet denne uge, så jeg har desværre heller ikke mulighed for at komme til globryllup..... - men kigger lige en ekstra gang over mod haven når jeg hopper af toget....måske man ser en brud???

Anmeld

8. august 2008

Susan1978

jaaaaaaaaa huuuuurrrraaaaaaa for jer.. (L) (L) (L) (L) (L)

håber ik du har brækket dig alt for meget.. hihi

håber simpelthen i får verdens bedste dag..

glæder mig til at se billeder og til at høre hvordan det hele er gået..

knus (H) Susan som sidder og fryser, fordi hun igen har taget forkert tøj på eller er det vejret der er forkert på den.. :S

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.