De døde frøer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.509 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Rasmine

i kølvandet efter min sportsvogn, er der nok af. Sårn ca. 50-70 stykker! :'( Det VRIMLER med dem hele vejen fra praktikstedet og hjem. Haft en super dag igen, og er totalt bustet. I morgen er det jo frk. direktørs fødselsdag, så på'en igen... (L) Her sker vel ikke det vilde??? Mette - som savner Jer, lidt. :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Astrid P

WAAAADX, totalt samme her! Jeg er lige kørt fra Auning til Testrup - sårn' ca. 50 km - og der var bare pissemange frøer på vejen... bump, bump, bump, bump... Jeg sad sgu bare og ventede på at det begyndte at regne med frøer ned over bilen, ligesom i den der film "Magnolia"...

Anmeld

7. august 2008

Rasmine

Den onde er :
Når man kan se frøen i lyset af bilens lygter, frøen som bare kigger hjælpeløst på én, slår hjernen fra, og begynder at hoppe.
OKAY, tænker man så," jeg kunne have styret udenom måske, du er selv ude om det!"

Og bump...

Lortevejr, det pisser ned her i Viborg, og har også lynet og tordnet!

Anmeld

7. august 2008

birgittemarie

Gulp :'( Ikke sjovt. Men kan de da så lære at lade være med at fise rundt ude på vejene, de små tosser!!

Anmeld

8. august 2008

Helle30

Jeg kører heldigvis ikke så meget på strækninger med mange frøer. Til gengæld kører jeg ofte, hvor der er mange fasaner, og de er eddermame ikke for kloge. Nogle gange har jeg på fornemmelsen, at de bare står i vejsiden og venter på en bil, de kan hoppe ud foran. Du må lade være med at køre dem helt i smadder Bacon, og så må du ud og samle dem sammen. Frølår skulle være så lækre, har jeg hørt. Måske kan de marineres og grilles:D. Forresten BM: Hvor længe har du egentlig tænkt dig at skulle angre over den ene lille frø, du fik jogget på, når Bacon har så mange på samvittigheden?:P - Helle - på job:'(

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] WAAAADX, totalt samme her! Jeg er lige kørt fra Auning til Testrup - sårn' ca. 50 km - og der var bare pissemange frøer på vejen... bump, bump, bump, bump... Jeg sad sgu bare og ventede på at det begyndte at regne med frøer ned over bilen, ligesom i den der film [rød]"Magnolia[/rød]"...[/citat] den sygeste film EVER!!!!!!!!!!!! hva sker der!!!!

Anmeld

8. august 2008

Rasmine

Ja Helle, prøver også at ligge "snittet", så jeg ikke rammer lårene, men... :'( Mette - som hellere vil køre frøer i smadder, end fasaner.

Anmeld

8. august 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Jeg kører heldigvis ikke så meget på strækninger med mange frøer. Til gengæld kører jeg ofte, hvor der er mange fasaner, og de er eddermame ikke for kloge. Nogle gange har jeg på fornemmelsen, at de bare står i vejsiden og venter på en bil, de kan hoppe ud foran. Du må lade være med at køre dem helt i smadder Bacon, og så må du ud og samle dem sammen.[rød] Frølår skulle være så lækre[/rød], har jeg hørt. Måske kan de marineres og grilles:D. Forresten BM: Hvor længe har du egentlig tænkt dig at skulle angre over den ene lille frø, du fik jogget på, når Bacon har så mange på samvittigheden?:P - Helle - på job:'([/citat] frølår ER lækre!!! man skal bare ikke tænke på hvad det er man sidder og spiser!! men det smager som kylling og mætter ikke alverden;)

Anmeld

8. august 2008

birgittemarie

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] Jeg kører heldigvis ikke så meget på strækninger med mange frøer. Til gengæld kører jeg ofte, hvor der er mange fasaner, og de er eddermame ikke for kloge. Nogle gange har jeg på fornemmelsen, at de bare står i vejsiden og venter på en bil, de kan hoppe ud foran. Du må lade være med at køre dem helt i smadder Bacon, og så må du ud og samle dem sammen. Frølår skulle være så lækre, har jeg hørt. Måske kan de marineres og grilles:D. [rød]Forresten BM: Hvor længe har du egentlig tænkt dig at skulle angre over den ene lille frø, du fik jogget på, når Bacon har så mange på samvittigheden?:P[/rød] - Helle - på job:'([/citat] Du har ret. Måske må jeg anse mig selv for værende renset, eftersom jeg er blevet overtrumfet i sådan en grad (C) Knus fra Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.