Mors egen grumme vampyr <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Pige2009

Uuuuuhhhhh... scaryyyyy

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Manakauapo

Nu ved jeg ikke om det er noget for dig! Men på www.dramashop.dk kan man købe blod type A og B! Hvis man mixer de to ligner det virkelig rigtigt blod!

Tror desuden også siden er noget lige for dig, når du nu nævner det med du elsker at lave kostumer og det

Anmeld

28. oktober 2010

Dot D

Zafir skriver:

Aaaaltsåååå... Heldigvis syntes hun jo det er sjvot... men ligepræcis med klæudfest (fastelavn og lignene) så er jeg nok lidt en pæsemor(staves?) hihi...

Jeg VIL HELST vinde 1. præmien. og skummer, når et BR kostume løber af med en præmie...

MEN - så kan man også sige, at jeg har ret mange kostumer eller dele af kostumer, så vi kan nemt 'flække' noget sammen efterhånden... Har kreeret kostumer siden jeg var barn. Brugte gerne en måned eller halvanden på mit fastelavnskostume

Hi hi, hvor lyder det bekendt, og hvor vandt jeg mange 1. pladser da jeg var mindre... Hot dog -gulerod- lokomotiv og og og og  nu går det så ud over mine børn

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

...

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kageteenageren skriver:

Nu ved jeg ikke om det er noget for dig! Men på www.dramashop.dk kan man købe blod type A og B! Hvis man mixer de to ligner det virkelig rigtigt blod!

Tror desuden også siden er noget lige for dig, når du nu nævner det med du elsker at lave kostumer og det

Hvis jeg havde vidst det lidt længere ku jeg godt have fundet på at købe blod hehe... Men altså det var lidt improviseret. Men det blev godt alligevel

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Dot D skriver:

Hi hi, hvor lyder det bekendt, og hvor vandt jeg mange 1. pladser da jeg var mindre... Hot dog -gulerod- lokomotiv og og og og  nu går det så ud over mine børn

Fedt elsker at der stadig er andre som mig, der ikke kun går i BR og køber det

Anmeld

28. oktober 2010

Manakauapo

Zafir skriver:

Hvis jeg havde vidst det lidt længere ku jeg godt have fundet på at købe blod hehe... Men altså det var lidt improviseret. Men det blev godt alligevel

Det syntes jeg virkelig også! Hvorfor har jeg ikke så'ern en moar, der vil sminke mig så flot???

Da jeg var 5 år købte min mor en prinsessekjole i str. 10 år, og lagde den løst op, sådan så trådene bare kunne tages ud, og kjolen gøres længere, når den var ved at være for kort! For så sparede hun jo penge og tid!  Min mor gik ikke særlig meget op i den slags

Nu har jeg bare mine venner fra teater, der sminker mig top lækker hver gang, jeg skal til kostumefest  På billedet var min bedste ven Jess igang med at sminke!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Kageteenageren skriver:

Det syntes jeg virkelig også! Hvorfor har jeg ikke så'ern en moar, der vil sminke mig så flot???

Da jeg var 5 år købte min mor en prinsessekjole i str. 10 år, og lagde den løst op, sådan så trådene bare kunne tages ud, og kjolen gøres længere, når den var ved at være for kort! For så sparede hun jo penge og tid!  Min mor gik ikke særlig meget op i den slags

Nu har jeg bare mine venner fra teater, der sminker mig top lækker hver gang, jeg skal til kostumefest  På billedet var min bedste ven Jess igang med at sminke!

Æv... Det lyder kedeligt...

Men dejlig du tager revance nu

Anmeld

29. oktober 2010

Susan1978

Hun er da bare top lækker ziffer og tænk du har fået lov at lægge make up på hendes øjne, den var nok ikke gået herhjemme.

Anmeld

29. oktober 2010

Moderator

Susan1978 skriver:

Hun er da bare top lækker ziffer og tænk du har fået lov at lægge make up på hendes øjne, den var nok ikke gået herhjemme.

Det har jeg kunnet få lov til siden hun var lille. Dog kun ved særlige lejligheder og hvis hun selv har spurgt. Men hun har aldrig pevet over mascara og lignene...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.