Mors egen grumme vampyr <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.641 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Idag var der årets HALLOWEEN fest i SFOen, som så også er den aller første fest Idun skulle til på den måde, uden moar og far!! Ihh altså

Men vi havde gennemtænkt et klassisk vampyrkostume. En lang sort nederdel. EN højhalset hvid bluse og en sort kappe med rødt foer fra fars rollespilsdage  Så blev hun sminket af mor og fik sat flot hår også var hun klar til fest. - Nøjser hun var grum på en rigtig smuk måde

Hun var den flotteste vampyr i SFOen De andre piger var hekse og mange havde kun en sort kjole og ikke andet på. Herhjemme er det nok sådan: Skal vi klæ ud, så la vi klæ ud Elsker det!!!

Men de aller første fest uden mor og far, var gået godt Stopdans, spise komave med regnorme (spagetti og kødsovs), popcorn og sodavand...

(far er naturligvis fotografen, men billederne er ikke "photoshoppet" endnu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Manakauapo

Wauw hvor er hun smuk!

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Hvor er hun fin og en farlig (smilende) vampyr

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

SEJT!!!
Hvor er det fedt i har gjort så meget ud af det! Sådan en mor vil jeg da også være

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Tulipan skriver:

Hvor er hun fin og en farlig (smilende) vampyr

Hehe... Far prøvede også: SE GRUM UD!!! Også smilede hun bare med heeeeele hovedet hihi...

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

Forøvrigt synes jeg at det første billede er vildt fedt!

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

TbCp skriver:

SEJT!!!
Hvor er det fedt i har gjort så meget ud af det! Sådan en mor vil jeg da også være

Aaaaltsåååå... Heldigvis syntes hun jo det er sjvot... men ligepræcis med klæudfest (fastelavn og lignene) så er jeg nok lidt en pæsemor(staves?) hihi...

Jeg VIL HELST vinde 1. præmien. og skummer, når et BR kostume løber af med en præmie...

MEN - så kan man også sige, at jeg har ret mange kostumer eller dele af kostumer, så vi kan nemt 'flække' noget sammen efterhånden... Har kreeret kostumer siden jeg var barn. Brugte gerne en måned eller halvanden på mit fastelavnskostume

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

TbCp skriver:

Forøvrigt synes jeg at det første billede er vildt fedt!

Jaaa Der er super meget stemning over det

Anmeld

28. oktober 2010

TbCp

Zafir skriver:

Aaaaltsåååå... Heldigvis syntes hun jo det er sjvot... men ligepræcis med klæudfest (fastelavn og lignene) så er jeg nok lidt en pæsemor(staves?) hihi...

Jeg VIL HELST vinde 1. præmien. og skummer, når et BR kostume løber af med en præmie...

MEN - så kan man også sige, at jeg har ret mange kostumer eller dele af kostumer, så vi kan nemt 'flække' noget sammen efterhånden... Har kreeret kostumer siden jeg var barn. Brugte gerne en måned eller halvanden på mit fastelavnskostume

Jamen det er da også bare fedt!
Så ved jeg hvor jeg skal henvende mig når jeg mangler ideer

Anmeld

28. oktober 2010

Dot D

Hvor er hun grim, hi hi hi, altså på den rigtigt gode måde. Kanon billede nr. 1, fed vinkel, så ser hun rigtig grum ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.