Ja sorry, men at man forstår deres tankegang det forstår jeg IKKE....
Uanset hvor frustreret en tankegang man så har og hvor lidt man bliver taget alvorligt, så skal man opføre sig ordenligt.
Der er ikke noget der overhovedet berettiger til den form for opførsel..
Og lad nu være med at få det til at lyde som om vi er racister, for det har INTET med deres herkomst at gøre.
Hvis det var danskere så var jeg lige så meget imod.
Uanset hvad så skal man ikke opføre sig på den måde.
Hov, hov - rolig nu. Jeg sagde at jeg godt kan forstå deres frustration - ikke at jeg accepterer deres handlinger. Og jeg har heller ikke kaldt nogen racister.
Hvis du hver eneste gang du foretog dig noget som helst - altid blev placeret sidst i køen, altid blev behandlet dårligere end dem, du burde være ligeværdige med. Hvis lige meget hvad du gjorde, alligevel altid modtog et nederlag.Ville du så ikke blive frustreret? Det ville jeg.
Alle statistikker siger, at anden-generations indvandrere bliver behandlet dårligere end en gennemsnitlige etnisk danskere. De har sværere ved at få job, de har sværere ved at blive accepteret, når de så endelig finder et job. De går for lud og koldt vand af sagsbehandlere og føler ikke de kan trænge igennem med deres budskaber. De bliver fortalt at deres religion må man gerne gøre grin med. De bliver visiteret af politiet, når de kan se danskerne få lov at gå fri.
Anmeld