Hold kæft hvor er i bare fantastiske !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2010

Blyb

Maalene skriver:

Åhh nej, er virkelig ked af at høre, at du skal igennem det samme som os, håber virkelig du snart er ovenpå igen og kommer godt igennem det...

Jeg fik og vide af overlægen, at når det var en missed abortion og kroppen ikke selv havde udstødt fostret, så var det oftest ikke det hele som kom ud ved en medicinsk abort, og så skulle man alligevel ind og have foretaget den kirurgisk...

Kunne heller ikke klare tanken om, ikke og vide hvornår det kom ud og hvordan det ville se ud og sådan... Puhh

Er super glad for jeg valgte den kirurgiske, de var så søde på operationsstuen, og selvom det var ekstremt hårdt, så havde jeg en god oplevelse...

Blødningener allerede så godt som stoppet, men har stadig ondt i maven og kvalme, men det er vidst "ingenting" i forhold til en medicinsk, det minder vidst meget om veer...

Uanset hvad håber jeg du kommer rigtig godt igennem det og vælger det som er bedst for DIG

Du ønskes alt det bedste herfra...Åhh nej, er virkelig ked af at høre, at du skal igennem det samme som os, håber virkelig du snart er ovenpå igen og kommer godt igennem det...

Jeg fik og vide af overlægen, at når det var en missed abortion og kroppen ikke selv havde udstødt fostret, så var det oftest ikke det hele som kom ud ved en medicinsk abort, og så skulle man alligevel ind og have foretaget den kirurgisk...

Kunne heller ikke klare tanken om, ikke og vide hvornår det kom ud og hvordan det ville se ud og sådan... Puhh

Er super glad for jeg valgte den kirurgiske, de var så søde på operationsstuen, og selvom det var ekstremt hårdt, så havde jeg en god oplevelse...

Blødningener allerede så godt som stoppet, men har stadig ondt i maven og kvalme, men det er vidst "ingenting" i forhold til en medicinsk, det minder vidst meget om veer...

Uanset hvad håber jeg du kommer rigtig godt igennem det og vælger det som er bedst for DIG

Du ønskes alt det bedste herfra...

Hej Maalene og Prisana

Tak for Jeres svar. Jeg fik desværre ikke rigtig nogen valgmuligheder, da de åbenbart kører med den medicinske abort på Rigshospitalet ved den slags aborter.

Jeg blev sgu indlagt i 4 timer, efter jeg havde fået lagt stik pillerne op. Blot til observation, hvis nu jeg begyndte at styrtbløde. Nu er jeg hjemme igen og det er ikke værre end end god omgang mens smerter, som selvfølgelig også kan være hårde nok i sig selv.

Så nu skal jeg bare gå og bløde det hele ud, hvis det altså vil ud! Skal til kontrol om en uge igen og heldigvis har de taget HCG blodprøve, så der er noget at sammen ligne med.

Havde nu foretrukket den kirugiske abort som Jeres, men desværre intet valg.

Maalene..håber du snart er helt ovenpå igen. Jeg er! Jeg vil bare gerne videre og have afsluttet det blødning helvede her.

Knus til dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

M.O.A.R.

Det var da så lidt

for at de gyldne streger snart er der igen

Anmeld

29. oktober 2010

mortil4dejligepiger

Åh, det er jeg ked at at høre

Jeg har tænkt meget på dig og har håbet og krydset fingre for, at der var et hjerte derinde.

Jeg har selv været i din situation, og vi ventede til efter 1. mens. før vi prøvede igen - og jeg blev gravid med det samme og er nu 14 uger henne.

Jeg  for, det samme sker for Jer!!

til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.