Hold kæft hvor er i bare fantastiske !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.802 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

Maalene

Jeg vil lige benytte lejligheden til at takke alle jer skønne kvinder tusindvis af gange

I har krydset fingre, givet varme krammere og sendt søde tanker i den her svære tid - og hvor har det bare været guld værd!

Fik en kirurgisk abort i går, som gik planmæssigt, har haft lidt ondt og blødt lidt - og ellers er det vidst mest mentalt sårene skal hele inden vi er ovenpå igen...

Men tusind tak for alt jeres hjælp - I er f*cking fantastiske

Håber snart jeg kan melde mig ind i gruppen "Gravid" igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Papaya

Det var så lidt søde, dejligt at høre at alt gik som det skulle.. Håber at det bliver bedre næste gang.. Og held og lykke med det hele fremover og jeg  stadig og sender dig og din mand de bedste tanker...

fra mig

Anmeld

28. oktober 2010

Blyb

Maalene skriver:

Jeg vil lige benytte lejligheden til at takke alle jer skønne kvinder tusindvis af gange

I har krydset fingre, givet varme krammere og sendt søde tanker i den her svære tid - og hvor har det bare været guld værd!

Fik en kirurgisk abort i går, som gik planmæssigt, har haft lidt ondt og blødt lidt - og ellers er det vidst mest mentalt sårene skal hele inden vi er ovenpå igen...

Hej Maalene

Håber du er nogenlunde ovenpå igen efter Jeres gigantiske rutcebane tur.

Må jeg spørge lidt ind til hvordan en kirugisk abort fungerer og hvordan kan det være, de valgte den metode og ikke en medicinsk abort.

Jeg står selv i den situation, at jeg skal til kontrol i morgen, efter jeg i fredags fandt ud af fosteret var dødt. Vi ville (lægen og jeg) lige se ugen an, om kroppen selv kunne udstøde fosteret, men min blødning er ikke kommet rigtigt i gang endnu her en uge efter.

Så jeg tænker bare lidt på, hvis jeg får valget tror jeg, jeg vælger en kirugisk abort. Så er det hele vel mere eller mindre ude med det samme i stedet for man skal gå og bløde i ugevis?..

Skriv gerne hvis du orker..

Anmeld

29. oktober 2010

Papaya

Blyb skriver:

Hej Maalene

Må jeg spørge lidt ind til hvordan en kirugisk abort fungerer og hvordan kan det være, de valgte den metode og ikke en medicinsk abort.

Jeg står selv i den situation, at jeg skal til kontrol i morgen, efter jeg i fredags fandt ud af fosteret var dødt. Vi ville (lægen og jeg) lige se ugen an, om kroppen selv kunne udstøde fosteret, men min blødning er ikke kommet rigtigt i gang endnu her en uge efter.

Så jeg tænker bare lidt på, hvis jeg får valget tror jeg, jeg vælger en kirugisk abort. Så er det hele vel mere eller mindre ude med det samme i stedet for man skal gå og bløde i ugevis?..

Hej med dig..

Har lige tilladt mig at svare.. Har selv fået lavet en kirugisk abort en gang for mange år siden.. Og, det jeg oplevede var at jeg kom i fuld narkose og så blev der lavet en udskrabning så alt var ude på en gang det eneste der var, er jo at man har lidt ondt bagefter ligesom mens smerter bare en del kraftigere. Jeg takkede nej til medicinsk, da jeg var bange for at det tog for lang tid... Men det er hvad jeg lige ved om sådan noget.. Måske er det blevet anderledes siden, det er jo ved at være nogle år siden. Håber at du kan bruge det til noget..

Anmeld

29. oktober 2010

betiinsen

hej søde. har tænkt meget på dig, og synes du er en super stærk pige. det er sku ikke sjovt at skulle igennem. Krydser virkeligt fingre for du snart bliver gravid igen

Anmeld

29. oktober 2010

Maalene

Prisana skriver:

Det var så lidt søde, dejligt at høre at alt gik som det skulle.. Håber at det bliver bedre næste gang.. Og held og lykke med det hele fremover og jeg  stadig og sender dig og din mand de bedste tanker...

fra mig

Tusind tak skal du have søde - det varmer mere end du aner

Anmeld

29. oktober 2010

Maalene

Blyb skriver:

Hej Maalene

Åhh nej, er virkelig ked af at høre, at du skal igennem det samme som os, håber virkelig du snart er ovenpå igen og kommer godt igennem det...

Jeg fik og vide af overlægen, at når det var en missed abortion og kroppen ikke selv havde udstødt fostret, så var det oftest ikke det hele som kom ud ved en medicinsk abort, og så skulle man alligevel ind og have foretaget den kirurgisk...

Kunne heller ikke klare tanken om, ikke og vide hvornår det kom ud og hvordan det ville se ud og sådan... Puhh

Er super glad for jeg valgte den kirurgiske, de var så søde på operationsstuen, og selvom det var ekstremt hårdt, så havde jeg en god oplevelse...

Blødningener allerede så godt som stoppet, men har stadig ondt i maven og kvalme, men det er vidst "ingenting" i forhold til en medicinsk, det minder vidst meget om veer...

Uanset hvad håber jeg du kommer rigtig godt igennem det og vælger det som er bedst for DIG

Du ønskes alt det bedste herfra...Åhh nej, er virkelig ked af at høre, at du skal igennem det samme som os, håber virkelig du snart er ovenpå igen og kommer godt igennem det...

Jeg fik og vide af overlægen, at når det var en missed abortion og kroppen ikke selv havde udstødt fostret, så var det oftest ikke det hele som kom ud ved en medicinsk abort, og så skulle man alligevel ind og have foretaget den kirurgisk...

Kunne heller ikke klare tanken om, ikke og vide hvornår det kom ud og hvordan det ville se ud og sådan... Puhh

Er super glad for jeg valgte den kirurgiske, de var så søde på operationsstuen, og selvom det var ekstremt hårdt, så havde jeg en god oplevelse...

Blødningener allerede så godt som stoppet, men har stadig ondt i maven og kvalme, men det er vidst "ingenting" i forhold til en medicinsk, det minder vidst meget om veer...

Uanset hvad håber jeg du kommer rigtig godt igennem det og vælger det som er bedst for DIG

Du ønskes alt det bedste herfra...

Anmeld

29. oktober 2010

B&J

Kan slet ikke forstille mig hvor svært det må være for dig af opleve men håber virkelig i snart er oppe igen og måske klar til en lille ny baby i maven

Mange tak for dine søde ord..

krammer her fra

Anmeld

29. oktober 2010

SussieThyssen

Maalene skriver:

Kærligst
Sussie

Anmeld

29. oktober 2010

maria_wlt

Det er dejligt at høre at den smule vi kan gøre herinde fra hjælper.. FANTASTISK

Ønsker jer en masse held og lykke med jeres næste projekt, og er slet ikke i tvivl om at det lykkes næste gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.