halloween

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

CamillaValby

Altså nu har jeg ikke børn endnu, og hvis/når jeg får skal de i hvertfald ikke gå.

Pt åbner jeg når børnene kommer til fastalavn mm. Og de får altid penge herfra.

Kommer der nogle med det der halloween fis, så åbner jeg ikke, ellers så siger jeg nej tak og lukker dagen ( ungerne kan jo ikke gøre for det) MEN jeg gider ikke alt det er amerikanske fis, hvor alt bare drejer sig om at bruge penge.

Fastalavn helt sikkert, den er jeg helt med på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Pige2009

NO WAY! Som jeg også skrev i en anden tråd, så kan jeg slet ikke se, hvorfor vi her i DK pludselig skal fejre Halloween. Det er i min optik butikkerne der har været primus motor for fremmelse af denne begivenhed...

Vi har vores fastelavn, og Halloween med de amerikanske traditioner er jo slet ikke en dansk tradition, så jeg synes det er hul i hovedet at fejre Halloween

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulipan skriver:

Hvor fantastisk. Sådan der kan jeg godt gå med til, det er da råhygge

Men kommer der nogle og ringer på og vil have slik, så åbner jeg ikke

HAHA... Det gør jeg heller ikke, for så er det rigtige spøgelser... der er så langt mellem husene her hos os, så ingen levende børn går fra dør til dør gyyyyys

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Zafir skriver:

HAHA... Det gør jeg heller ikke, for så er det rigtige spøgelser... der er så langt mellem husene her hos os, så ingen levende børn går fra dør til dør gyyyyys

haha ja så havde jeg nok hellere ikke lige åbnet

Anmeld

28. oktober 2010

Stephanie3

Nej, jeg synes kun det til fastelavn.

Anmeld

28. oktober 2010

Mi

mukka88 skriver:

Skal jeres børn ud at gå halloween? Altså samle slik ind? 

<hvad er jeres holding til dette?  

NEJ. Men børnene her gør det, og har egentlig ikke lyst til at dele ud af noget. For mig minder det egentlig bare om tiggeri. En anledning til at få noget slik og jo ikke andet. Til fastelavn slår vi da også katten af tønden i det mindste.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.