halloween

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. oktober 2010

mukka88

Skal jeres børn ud at gå halloween? Altså samle slik ind? 

<hvad er jeres holding til dette?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Risen

mukka88 skriver:

Nu kan min pige ikke gå endnu, men nej synes ikke det er en dansk tradition og det er nok de færreste som har købt slik til anledningen. Fastelavn er helt ok , men halloween er NO GO

Anmeld

28. oktober 2010

9510

Nej det skal hun ikke,,, syns det er for langt ude alt det der kommer til dk fra Usa,

Anmeld

28. oktober 2010

Maja88

mukka88 skriver:

nu har jeg ikke børn endnu men jeg ville ikke lade mine børn gøre det. da jeg synes halloween er en amerikansk tradition hvor jeg mere synes fastelavn er en dansk tradition. ellers skal vi jo sende vores børn ud til alt.

nede ved os er det ihvertfald normalt at gå ud og samle  slik til nytår og fastelavn

Anmeld

28. oktober 2010

BabyStella!

mukka88 skriver:

Syns´ at ta´ ud og rasle, hører sig til Fastelavn, ikke Halloween. Det er en amerikansk tradition, ikke dansk.

Så når min datter er gammel nok, og vil, så tror jeg da nok, hun skal ud og rasle til Fastelavn

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ikke noget trick or treat her, det er til fastelavn. Vi bor jo i DK. MEn jeg skal lige til at gøre Idun klar til SFO halloween fest Første fest uden moar og far

HUn skal være i SFOen kl. 1730 og 2 timer frem til fææææst UHYGGELIG fest

Som Vampyr

Anmeld

28. oktober 2010

Miamaja

9510 skriver:

Nej det skal hun ikke,,, syns det er for langt ude alt det der kommer til dk fra Usa,

Det synes jeg ivorigt ogsaa, men siden vi bor i usa saa skal vi ud og gaa. Vi har heller ikke karneval herovre... Ville egentlig hellere have at der var penge tradition ligesom i DK istedet for al det slik MEN guldklumpen elsker det jo.

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Ikke noget trick or treat her, det er til fastelavn. Vi bor jo i DK. MEn jeg skal lige til at gøre Idun klar til SFO halloween fest Første fest uden moar og far

HUn skal være i SFOen kl. 1730 og 2 timer frem til fææææst UHYGGELIG fest

Som Vampyr

Ej det bliver sgu da super hyggeligt og fed for hende

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tulipan skriver:

Ej det bliver sgu da super hyggeligt og fed for hende

Nu er der nogenlunde ro på børneflokken Så jeg kan ligge billeder op Hun var SÅ smuk (og grum) hun var den aller flotteste vampyr deroppe. De fleste piger var hekse og mange havde bare en sort kjole på

Men festen var god De havde fået komave og regnorme (spagetti med kødsovs) hehe... Og danset stopdans og spist popcorn og drukket sodavand

Anmeld

28. oktober 2010

Vingummien

Zafir skriver:

Nu er der nogenlunde ro på børneflokken Så jeg kan ligge billeder op Hun var SÅ smuk (og grum) hun var den aller flotteste vampyr deroppe. De fleste piger var hekse og mange havde bare en sort kjole på

Men festen var god De havde fået komave og regnorme (spagetti med kødsovs) hehe... Og danset stopdans og spist popcorn og drukket sodavand

Hvor fantastisk. Sådan der kan jeg godt gå med til, det er da råhygge

Men kommer der nogle og ringer på og vil have slik, så åbner jeg ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.