unge mødre...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

NessaXenia

Nihell skriver:

Jeg skal til møde hos mødrehjælpen. Man kan komme i nogle mødregrupper for andre der også er unge mødre. Det håber jeg bliver godt, og at jeg kan stifte nogle nye bekendtskaber

Jah jeg skal også i mødregruppe. det bliver nok meget sjovt og man kan møde nogle andre, nu når ens venner svigter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Magsen

Nihell skriver:

Det kan jeg slet ikke huske om du har skrevet, hehe

Tusind tak

heller ikke mig hehe

men så lidt da

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Nina Sophia skriver:

Jah jeg skal også i mødregruppe. det bliver nok meget sjovt og man kan møde nogle andre, nu når ens venner svigter..

lige præcis.. Sundhedsplejersken fra min kommune var ikke sikker på  at jeg kan komme i mødregruppe, hvis ikke der var nogle der skulle føde ca. samme tid som jeg selv. Men jeg håber på at jeg kommer i en mødregruppe

Anmeld

28. oktober 2010

Mortilxx

Maggieh skriver:

heller ikke mig hehe

men så lidt da

Hehe

Anmeld

28. oktober 2010

Millesmammi

jeg var 16 da jeg blev gravid, fødte som 17 årig .

Anmeld

28. oktober 2010

lara82

Hejsa, jeg blev gravid som 17 årig, fødte lige efter jeg blev 18 år. Nu, ca. efter 11 år, er jeg gravid igen med barn nr. 2....jeg glæder mig bare så meget...har jo næsten glemt alt om at være gravid og ikke mindst føde..

Termin den 31 januar 2011

Anmeld

28. oktober 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Nihell skriver:

Hej

Jeg lå lige og tænkte lidt over, hvor mange af jer brugere, der blev gravid før i fyldte 18 år? Eller fødte før i fyldte 18 år?

Jeg er selv 16 år, og føder 1½ måned før jeg fylder 17 år, og jeg kender ikke andre der er/bliver ung mor, som jeg selv

Og hvis der var nogle andre unge kommende mødre eller unge mødre, som gerne vil mødes og bor i midtjylland er jeg frisk på det?.

Stort tillykke med maven... Helt så grøn som dig var jeg ikke. Men var 18 og ca 2 mdr da jeg blev gravid. Og fødte 13 dage før min 19års fødselsdag:-) I dag er jeg 20 og har en pige på 19mdr (1 1/2år).
Men det er din alder og 'situation jeg vil arbejde med når jeg engang er uddannet:-)
hvor i midtjylland er du fra?
Knus Louise -alene mor til Astrid

Anmeld

29. oktober 2010

Mortilxx

Tusind tak

Jeg er fra en by der hedder Horsnlet, ca. 20 - 25 min. fra Århus

Anmeld

2. november 2010

Tystys14

Blev 18 i juli, og har termin den 25/2-2011

Anmeld

2. november 2010

Nalle

Nihell skriver:

Hej

Jeg lå lige og tænkte lidt over, hvor mange af jer brugere, der blev gravid før i fyldte 18 år? Eller fødte før i fyldte 18 år?

Jeg er selv 16 år, og føder 1½ måned før jeg fylder 17 år, og jeg kender ikke andre der er/bliver ung mor, som jeg selv

Og hvis der var nogle andre unge kommende mødre eller unge mødre, som gerne vil mødes og bor i midtjylland er jeg frisk på det?.

Jeg er ung mor, til to dejlige børn.

Victoria på 2 år ( 1 december )

Sebastian på 5 måneder

Fik Victoria da jeg var 17, og Sebastian da jeg var 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.