Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tusind tak Og 100000 gange tillykke med den lille, han er godt nok kær.. Jeg kan lige tilføje dig som ven
Tusind tak
Og 100000 gange tillykke med den lille, han er godt nok kær..
Jeg kan lige tilføje dig som ven
tak(; ja det er han(;
det gør du bare(;
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nihell skriver: Jeg synes at jeg er blevet meget ensom efter at jeg er blevet gravid, da jeg i forvejen ikke snakker meget med de få veninder jeg har, har det ikke gjort det meget bedre:s Jeg snakker mest med min kæreste, hans familie og selvfølgelig min egen familie. Så jeg kan godt mærke at det lige pt. er hårdt på det punkt:s. Er jeg den eneste der er blevet mere ensom da i fortalte at i var/er gravide?
Jeg synes at jeg er blevet meget ensom efter at jeg er blevet gravid, da jeg i forvejen ikke snakker meget med de få veninder jeg har, har det ikke gjort det meget bedre:s Jeg snakker mest med min kæreste, hans familie og selvfølgelig min egen familie. Så jeg kan godt mærke at det lige pt. er hårdt på det punkt:s.
Er jeg den eneste der er blevet mere ensom da i fortalte at i var/er gravide?
nej tror det er meget udbredt.. desværre..
Jeg blev gravid med min første da jeg var 15, fødte en måned efter jeg fyldte 16 Fik min 2. datter da jeg var 18 og venter nu en lillebror som kommer lidt efter at jeg er fyldt 21
Er gift med deres far
Nina Sophia skriver: nej tror det er meget udbredt.. desværre..
Jeg kan i hvert fald mærke at jeg synes at det er lidt hårdt
Nihell skriver: Jeg kan i hvert fald mærke at jeg synes at det er lidt hårdt
bestemt...
Nihell skriver: Jeg for at h*n snart kommer ud til dig Så må du lige holde mig opdateret om hvornår du har født
Jeg for at h*n snart kommer ud til dig Så må du lige holde mig opdateret om hvornår du har født
ja det håber jeg også !!!
jaa, skriver det ind på baby.dk så snart jeg har født hehe
Maggieh skriver: ja det håber jeg også !!! jaa, skriver det ind på baby.dk så snart jeg har født hehe
Super Det vil jeg glæde mig til
Nina Sophia skriver: bestemt...
Jeg skal til møde hos mødrehjælpen. Man kan komme i nogle mødregrupper for andre der også er unge mødre. Det håber jeg bliver godt, og at jeg kan stifte nogle nye bekendtskaber
Nihell skriver: Super Det vil jeg glæde mig til
..også mig hehe..
btw, tillykke med gravidteten, tror ikke jeg har sagt det før
Maggieh skriver: ..også mig hehe.. btw, tillykke med gravidteten, tror ikke jeg har sagt det før
Det kan jeg slet ikke huske om du har skrevet, hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128