igangsættelse....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

morx4

henh01 skriver:

tak fordi du delte dine erfaringer.

Min datter vejede også 4200 g men fordi hun var så stor og fødslen tog så lang tid så kom hun ud med for lavt blodsukker og indlagt på NEO.

ift. et unaturlige så er det dét jeg frygter, at man sætter noget i gang kroppen reelt ikke er klar til. Jeg skal kun have min kæreste med.. Men tror han kan have lidt svært ved at se mi g have ondt, men det må han vænne sig til.

Jeg er dén af os der råber højst op, jeg lader mig ikke holde tilbage og skal nok sørge for at min mening kommer ud Det irrirterer mig bare helt vildt at de siger de vil ringe i dag og så høre man intet.. Så jeg ringer til dem i morgen tidlig efter 2 forgæves forsøg her til aften..

det der med størrelsen, var nu med hensyn til smerten jeg hentyde til ;-)

naturligvis er vi ikke byggede til at føde et barn på 5-6 kilo, min datter ligger der nu og hun er næsten 3 måneder. jeg vil da slet ikke tænke på at føde hende i denne størrelse! :-)

mit råd til dig bliver dog det samme, at føle sig tryg og beskyttet er vigtigere end alt andet når det kommer til fødsler!

men hvis du gerne vil have det lidt mere naturligt kan du jo prøve indisk fødestilling, den har hjuloet mig meget ved min sidste fødsel.

pøjpøj med det, og hvis jeg var dig ville jeg stole på lægernes anvisninger, men glem ikke din egne føelse, da den ofte er mere troværdig end noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.