Så har vi godkendt en ny DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2008

mor til en del

hun virkede meget sød så det skal nok blive godt, men puha hvor er jeg glad for at vi har 14 dage til at køre en rytme ind, inden jeg melder mig ledig..

Jeg har ikke sendt nogen i dp de sidste 8 år, så det bliver altså hårdt, når mors lille mand skal passes af en anden.
Hun har 2 børn som fyldte 1 år i maj, og så en lille mand som kun er 10 måneder, så det bliver en god gruppe aldersmæssigt. Cilas bliver så den nye dreng, men han er et lille mosseløre, og kravler bare hen over alt og alle, så det er vist godt at de andre finder sig til rette inden terroristen ankommer.

Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Plysbjørnen

Mor til en del skriver:

hun virkede meget sød så det skal nok blive godt, men puha hvor er jeg glad for at vi har 14 dage til at køre en rytme ind, inden jeg melder mig ledig..

Jeg har ikke sendt nogen i dp de sidste 8 år, så det bliver altså hårdt, når mors lille mand skal passes af en anden.
Hun har 2 børn som fyldte 1 år i maj, og så en lille mand som kun er 10 måneder, så det bliver en god gruppe aldersmæssigt. Cilas bliver så den nye dreng, men han er et lille mosseløre, og kravler bare hen over alt og alle, så det er vist godt at de andre finder sig til rette inden terroristen ankommer.

Lisbeth.

Det var da dejligt at han skal i dp... hvordan kan det være når du ikke har fået passet børn i så mange år...

Betina

Anmeld

7. august 2008

mor til en del

Jamen jeg har jo haft barsel eller været sygemeldt det meste af tiden, siden år 2001, men har været arbejdssøgende i korte periode ind imellem, og sidst jeg var på job, valgte jeg at arbejde forskudt for manden, så vi ikke skulle have børn i pasning, men nu vil jeg ikke arbejde på den måde igen, så derfor bliver jeg nødsaget til at få børnene afsted, jeg kan jo ikke søge job, hvis jeg ikke har et pasningssted til børnenen, og slet ikke modtage dagpenge..............

Desuden har det sidste år med Marc hjemme, også tæret på de små, da han jo nærmest kræver konstant opmærksomhed, så det har været meget på hans premisser, og de vil derfor have rigtig godt af at komme ud blandt jævnaldrende, og se hvordan det også kan være.....

Lisbeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.