Så var jeg til 8 ugers undersøgelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jarnsaxa skriver:

Ja, hihi. Jeg er så spændt, smukke! Er også bange. Ved godt det er lidt tidligt at tænke på. Men man læser bare så meget herinde om piger, der har svært ved at blive gravide.

De forstår jeg godt. Jeg har haft det sådan hver eneste gang. Tænk om det kan lade sig gøre at blive gravid... :O Men jeg krydser fingre for at det går hurtigt og glat igennem hos jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

2babygirls

Zafir skriver:

Selvfølgelig er det på vej!!!... Men jeg har det bare sådan, han har da ikke en chance for at vurdere mit knib, når han siger: KNIIIB også siger Uha det er ikke godt det der

Jeg er sikker på at det er på rette vej, men jeg kniber og kniber

Sjovt nok hører jeg rigtig mange sige at lægen aldrig er tilfreds med det kniben.. altså hallo... man har stængerne i vejret og det kræver lige lidt koncentration...

Så tror ikke jeg mister modet hvis den kære doktor siger puuha den dur ikke...

Anmeld

28. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tina&Martin skriver:

Sjovt nok hører jeg rigtig mange sige at lægen aldrig er tilfreds med det kniben.. altså hallo... man har stængerne i vejret og det kræver lige lidt koncentration...

Så tror ikke jeg mister modet hvis den kære doktor siger puuha den dur ikke...

hihi... Præcis Det er ikke lige der jeg tænker på mine bækkenbundsmuskler haha...

Anmeld

28. oktober 2010

3xM

Zafir skriver:

hihi... Præcis Det er ikke lige der jeg tænker på mine bækkenbundsmuskler haha...

låååål fik samme besked af doktor manden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.