Jeg har fået min henvisning til at blive stereliseret. Han var godtnok ret meget imod det. Han sytnes det er manden der skal fixes, om nogen, fordi det er nemmere. At der ER en risiko, ved at blive opereret i bughulen, men altså... Det vil jeg gerne. Så han gav mig en henvisning, men der er lang ventetid.
Udover det, så blev jeg jo kigget i 'skrewet'...
Det er altid træls men han siger, at min livmoder hals ikke helt er lukket endnu. Sært, men det betyder at jeg i hvertfald skal vente en måned mere, med at tage i svømmehallen. ÆV... Jeg skal så tjekkes igen om en måned, for at kigge om den er lukket.
Er der nogen af jer andre, der har prøvet det??? blev helt bekymret, men han sagde at det var meget normalt.
Så siger han pludselig KNIB... og jeg gniber - Dog ikke særlig godt. Jeg er meget bedre til at knibe også får jeg hele fordraget om knibeøvelser. Tsk. jeg er faktisk RET god til at knibe, det er bare ikke særlig fedt at knibe om sin egens fingre... jeg kender noget jeg hellere vil knibe om, hvis jeg skal knibe om noget. Og faktisk vil jeg sige, at jeg IKKE det mindste har dryp i trussen eller noget og er MEGET MEGET opmærksom på mit underliv og kniber og kniber og har gjort det siden jeg var 15 år. Og jeg har en ret veltrænet bækkenbund, dog er den lige lidt ude af træning pt, men er ved at komme igen. - Og når jeg er 'normal-trænet', så kan jeg altså nogen 'ting' med min bækkenbund, syns min Tom i hvertfald hehe. 
Så altså - ellers så var det jo bare: Går det godt med amningen - YEZZIR 
Har du det godt? YEZZIR 
... Mmm ... Men træls at jeg ikke må gå i svømmehallen endnu. JEG TRÆNGER!!!...
Anmeld