mobiler og fjerbetjeninger til de små

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Susan1978

jvf tidligere indæg om legetøj og hvad jeg ser hos rigtig mange, så er der mange der giver deres børn gamle mobil telefoner og gamle remotes..

Men kan de finde ud af at skille det ad.. altså kan de forstå at det her er din og den her er mors.. du må lege med den og ikke med mors.. telefon eks. ??

jeg har altid selv tænkt at det kan de ikke skælne ad , men kan de??

Susan som ik gider arbejde mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Mikkelmusen

Filuca ved godt hvilken en der er hendes og hvilke der er vores, men hun forstår ikke nej. Så vores ligger altid hvor hun ikke kan nå dem. Så ja de kan godt skælne men det er ikke alle der synes de skal rette sig efter at den her er min og den her er mors.

Anmeld

7. august 2008

tasha33

en ting er hvad der er legetøj og hvad der er eletronik, og børn skal ikke lege med eletronik, da det udskiller giftige stoffer fra batterier:D, men hvad andre gør kan jeg ikke blande mig i, men mine børn skal ikke udsætte for det;)

Anmeld

7. august 2008

Mikkelmusen

Det skal lige siges at der ikke er batterier i hendes mobil og remote. :D

Anmeld

7. august 2008

Plysbjørnen

tasha33 skriver:

en ting er hvad der er legetøj og hvad der er eletronik, og børn skal ikke lege med eletronik, da det udskiller giftige stoffer fra batterier:D, men hvad andre gør kan jeg ikke blande mig i, men mine børn skal ikke udsætte for det;)

Laura har da også både fjernbetjening og mobil... uden baterier... Det er squ da ikke være end alt det andet legetøj man køber oppe i byen hvor der skal baterier i...

Betina

Anmeld

7. august 2008

Sille(smil)

Vi har købt en testmodel af en mobil til Birk.
Ligner en almindelig tlf på en prik, men er lavet af plastic og har ikke batteri eller lign.
Den er han ret glad for og den har været med til at gøre, at det ikke er helt så interessant at pille ved vores...

Anmeld

7. august 2008

Kaufie

Sille(smil) skriver:

Vi har købt en testmodel af en mobil til Birk.
Ligner en almindelig tlf på en prik, men er lavet af plastic og har ikke batteri eller lign.
Den er han ret glad for og den har været med til at gøre, at det ikke er helt så interessant at pille ved vores...

Det var dog en god idé - tror jeg skal på jagt efter sådan en - for William eeelsker at lege med min (som nu skal skiftes, da den er blevet "tabt" lidt for mange gange)

Anmeld

8. august 2008

Tynen

Hun har 2 mobiler af plastik som ligner de rigtige på en prik og en gammel fjernbetjening- Alligevel går hun efter vores.

Og det er ikke lykkes hende at skille dem ad... Endnu :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.