Så kom guldklumpen til verden -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. oktober 2010

silden85

stort tillykke med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

bøgelund1 skriver:

så er kl over 9? er der noget nyt?

I må lige få offentliggjort navnet til familien, så vi kan få det hørt. jeg er så spændt  

ja det er en genial opfindelse. De er vel ikke meget for at sende folk hjem, hvis amningen ikke kører?! det er nok heller ikke så nemt, som man forestiller sig. 

rigtig dejligt at høre, at i alle har det godt, og det går fremad. Jeg følger meget spændt med, på alle nye indlæg/dabetter fra dig.. 

Ja, klokken blev lige pludselig meget over kl. 9.. Hun har desværre tabt sig - dog kun 10 gram, de siger det er pga at vi er gået fra sonde til flaske, så det er okay..

SOSU-damen begyndte at snakke om hjemsendelse på mandag (WHAT - først mandag, det er så hårdt at se, par som er kommet efter os - tager hjem før os).. Orker seriøs ikke flere dage her på Gentofte, vil gerne hjem i fast ramme og begynde familielivet rigtig) - men nu siger hun, at det kan være vi må tage hjem senere i dag, på den betingelse, at vi kommer ind imorgen kl. 9 og får bettepigen vejet igen - fair nok

Hun fik taget en blodprøve her til middag - nu venter vi svar på den..  alt hvad I kan - så sender jeg en masse ve-støv herfra Gentofte barselsgang..

Tak for alle Jeres søde ord og tanker

Anmeld

30. oktober 2010

Mai-pigen

Tillykke med jeres lille pige, hvad skal hun hedde??

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

Tillykke med jeres lille pige, hvad skal hun hedde??

Tak

Navnet er ikke helt officielt endnu - bliver det snart

Anmeld

30. oktober 2010

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Ja, klokken blev lige pludselig meget over kl. 9.. Hun har desværre tabt sig - dog kun 10 gram, de siger det er pga at vi er gået fra sonde til flaske, så det er okay..

SOSU-damen begyndte at snakke om hjemsendelse på mandag (WHAT - først mandag, det er så hårdt at se, par som er kommet efter os - tager hjem før os).. Orker seriøs ikke flere dage her på Gentofte, vil gerne hjem i fast ramme og begynde familielivet rigtig) - men nu siger hun, at det kan være vi må tage hjem senere i dag, på den betingelse, at vi kommer ind imorgen kl. 9 og får bettepigen vejet igen - fair nok

Hun fik taget en blodprøve her til middag - nu venter vi svar på den..  alt hvad I kan - så sender jeg en masse ve-støv herfra Gentofte barselsgang..

Tak for alle Jeres søde ord og tanker

årh det kan jeg godt forstå. Det må være vildt irriterende at ligge derude. Kunne da være fint, hvis i kunne komme hjem i nat.. så hun kan se hendes nye hjem.. 

Håber for jer, at i kommer hjem! 

Og venter og venter stadig på navn?!  

håber det bedste for jer...

Anmeld

30. oktober 2010

Mai-pigen

Nadia&Daniel skriver:

Tak

Navnet er ikke helt officielt endnu - bliver det snart

Kune jeg lige se da jeg læste resten af tråden! Er ked af I har haft lidt startbesvær, håber det går bedre nu!!

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

Kan sige så meget - vi var endt på 5 navne, og det blev et af dem

I tilfældig rækkefølge:

- Sofie

- Laura

- Anna

- Clara

- Katrine

bum bum bum

Anmeld

30. oktober 2010

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Kan sige så meget - vi var endt på 5 navne, og det blev et af dem

I tilfældig rækkefølge:

- Sofie

- Laura

- Anna

- Clara

- Katrine

bum bum bum

så hænger jeg her til der er svar  

Spændende om vores piger bliver navne-søstre.. 

alle navnene er rigtig søde.. 

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

bøgelund1 skriver:

så hænger jeg her til der er svar  

Spændende om vores piger bliver navne-søstre.. 

alle navnene er rigtig søde.. 

SÅ ER NAVNET TIL BETTEPIGEN OFFICIELT:

Prinsessen's navn er: LAURA

Anmeld

30. oktober 2010

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

SÅ ER NAVNET TIL BETTEPIGEN OFFICIELT:

Prinsessen's navn er: LAURA

jaaaaa... hvor er det bare godt..

Hun kan da heller ikke hedde andet. Har hun så fået dit efternavn? eller er i ikke blevet enige om det..? 

Det er bare sødt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.