Så kom guldklumpen til verden -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

Riksen

Stort tillykke med jeres kønne datter!

Jeg håber at fødslen gik godt, og at hun snart begynder at spise.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Sofia

Ihh hvor er hun fin og sød og dejlig. Elsker især billedet med den lille strikkede hue!

Anmeld

28. oktober 2010

UngMor_Odense

Tillykke

Anmeld

28. oktober 2010

Misa

Tillykke

Anmeld

29. oktober 2010

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

og det viste sig at være en lille PIGE - selvom de fleste (incl. svigermor - som plejer at gætte rigtigt) sagde at jeg havde en drengemave..

Hun kom til verden i mandags - ved kejsersnit.. FB kommer senere.. Her er lidt billeder fra min telefon - dog kun lidt, da resten ligger på kameraet (kommer sammen med FB)..

Hvor er hun skøn. Tillykke mange gange

Anmeld

29. oktober 2010

Nadia&Daniel

CamillaSoefelt skriver:

Hvor er hun skøn. Tillykke mange gange

Tak søde vi er stadig på Gentofte - lige pt. ligger hun i lys.. Skal hun indtil kl. 17, så ved vi lidt mere (håber jeg)..

Anmeld

29. oktober 2010

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Tak søde vi er stadig på Gentofte - lige pt. ligger hun i lys.. Skal hun indtil kl. 17, så ved vi lidt mere (håber jeg)..

hvordan har du det ovenpå pks? 

hun ser bare så sød og dejlig ud..

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

bøgelund1 skriver:

hvordan har du det ovenpå pks? 

hun ser bare så sød og dejlig ud..

Tak - hun er super dejlig og en rigtig lille lækker mås

Har det godt - dog lidt ondt i maven engang imellem (ofte meget vist jeg skal op af sengen) - men det går..

Det går også fremaf med bettepigen (navnet er fundet - dog skal det lige fortælles til familien inden - bliver snart officielt herinde) - hun er begyndt at sutte godt hos mig (ved hjælp af suttebrik - genial opfindelse).. Så håber og krydser finger for at vi må tage hjem imorgen.. Vægten skal lige på plads - ved vi kl. 9 imorgen

Anmeld

30. oktober 2010

Nadia&Daniel

Nadia&Daniel skriver:

Tak - hun er super dejlig og en rigtig lille lækker mås

Har det godt - dog lidt ondt i maven engang imellem (ofte meget vist jeg skal op af sengen) - men det går..

Det går også fremaf med bettepigen (navnet er fundet - dog skal det lige fortælles til familien inden - bliver snart officielt herinde) - hun er begyndt at sutte godt hos mig (ved hjælp af suttebrik - genial opfindelse).. Så håber og krydser finger for at vi må tage hjem imorgen.. Vægten skal lige på plads - ved vi kl. 9 imorgen

Hov - havde ikke lige set klokken - det er jo LØRDAG NU - så håber vi kommer hjem "senere" i dag

Anmeld

30. oktober 2010

bøgelund

Nadia&Daniel skriver:

Hov - havde ikke lige set klokken - det er jo LØRDAG NU - så håber vi kommer hjem "senere" i dag

så er kl over 9? er der noget nyt?

I må lige få offentliggjort navnet til familien, så vi kan få det hørt. jeg er så spændt  

ja det er en genial opfindelse. De er vel ikke meget for at sende folk hjem, hvis amningen ikke kører?! det er nok heller ikke så nemt, som man forestiller sig. 

rigtig dejligt at høre, at i alle har det godt, og det går fremad. Jeg følger meget spændt med, på alle nye indlæg/dabetter fra dig.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.