Så har vi været ved lægen med Laura...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
1 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Plysbjørnen

Hun var så fin og flot, 77 cm lang og 9,7 kg så det var rigtigt pænt... vægtkurven havde fået et lille knæk, men det var ikke noget de mente betød noget... Der ud over var der ikke noget at sætte på noget som helst...

Jeg fik lige spurgt med hensyn til den glukosebelastning, uden at ville hænges op på noget mente lægen rent faktisk at den hed 10,0 grænsen, men jeg kunne være ganske rolig gynækologisk ambulatorium skulle nok henvende sig til mig hvis de mente det var kritisk...

Men lidt pusidt var det da at hende lægen (en reservelægen min egen havde ferie) viste sig også at være gravid og med termin 14. oktober... og halvt så stor som mig:$.

Betina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Tikki

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Hun var så fin og flot, 77 cm lang og 9,7 kg så det var rigtigt pænt... vægtkurven havde fået et lille knæk, men det var ikke noget de mente betød noget... Der ud over var der ikke noget at sætte på noget som helst...

Jeg fik lige spurgt med hensyn til den glukosebelastning, uden at ville hænges op på noget mente lægen rent faktisk at den hed 10,0 grænsen, men jeg kunne være ganske rolig gynækologisk ambulatorium skulle nok henvende sig til mig hvis de mente det var kritisk...

Men lidt pusidt var det da at hende lægen (en reservelægen min egen havde ferie) viste sig også at være gravid og med termin 14. oktober... og halvt så stor som mig:$.

Betina

ha ha :P min svigerinde har termin på søndag og vi er næsten lige store :D ejj det er sgu lidt nedtur :$ Mine naboer havde set hende i sidste uge, da hun skulle passe Iza og troede det var mig......altså fint nok, men hun er sgu højgravid og jeg er i uge 20 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.