Hej
Hvor er du bare SEJ at du allerede har tabt dig så meget! Super godt gået!!!
Jeg synes også det er svært at sige liiige hvad du skal veje. Men jeg kan fortælle at jeg selv er 1,78 og er en slank str. 40 når jeg vejer 65-67 kg. Det er også det der er min normalvægt, altså den vægt jeg altid ender med at veje/svinger tilbage til efter slanke/fedekure (ferier, eksamensperioder osv)
Jeg vil dog helst ned på de 62,5 så kan jeg passe en str. 38 og føler mig sådan RIGTIG slank og pæn, men jeg har bare kun vejet 62,5 kg når jeg har været rigtig ulykkelig og glemmer at spise, så jeg tror ikke/håber ikke jeg kommer til at veje det igen. Fordi jeg er 1,78 så passer en str. 40 nok også bedre til min krop end en str. 38, altså, så når jeg vejer de der 65 kg. så mener mange at jeg ser rigtig slank ud! Det kommer jo an på hvor høj man er og hvordan man er bygget, hvor store bryster man har osv.
Men som andre skriver, så vil jeg ikke kigge så meget på vægten, men mere i spejlet og så stoppe med kuren når du synes at nu er du fin! Derudover så tænker jeg at hvis du har startet på en ny livsstil der er sund, så vil din vægt på et tidspunkt stabilisere sig og så er det nok der hvor du er helt perfekt!
Men hvis du er 1,71 cm og satser på/higer efter den helt "perfekte"/slanke krop så skal du da nok ned lige under de 65 kg. i alt fald.
Knus og kram!
Anmeld