Hvad skal jeg veje?? Kom med din mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2010

FrkT

Jeg synes du ser super godt ud, som du er nu . Så jeg synes ikke du behøver tabe dig mere, men hvis du alligevel vil, så vil jeg sige max 5 kg mere. Synes heller ikke det er pænt hvis man er så tynd at man ingen kvindelige former har.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2010

Sisley

Jeg synes du ser dejlig ud, men det vigtigste er jo hvad du synes... Det lyder som om du måske gerne ville tabe lige et par kg mere, men jeg vil sige du er fuldstændig normalvægtig nu.

Anmeld

28. oktober 2010

Chalala85

Jeg synes altså du ser rigtig godt ud med din højde og vægt! JEg er selv 170 og vejer 58-60kg afhægigt af min store indtagelse af chokolade haha Men jeg er også lidt mere spinkelt bygget i forholdet til dig. Men synes ikke du skal meget under 70 kg før det ikke vil passe til din kropsbygning.

Du har virkelig et flot ansigt

Anmeld

28. oktober 2010

Loa

hc=k skriver:

Hej..

Jeg vejer lige nu 76 kg og er 171 cm høj.

I maj vejede jeg 90 kg så jeg har tabt mig en del og det ses tydeligt, men jeg er meget selvkritisk og kan ikke selv hvordan jeg se ud.
Nu er det så jeg tænker på hvor meget jer egentlig skal tabe mig mere ??

Jeg er meget bred bygget så jeg synes det er meget svært at tage efter BMI..

Er der nogle kloge hoveder der ved noget..

De første billeder er mig efter at jeg har tabt mig og de andre er fra før

Jeg syntes du skal se ud som du gør nu....... Skide smuk.....

Anmeld

28. oktober 2010

DK

Hej

Hvor er du bare SEJ at du allerede har tabt dig så meget! Super godt gået!!!

Jeg synes også det er svært at sige liiige hvad du skal veje. Men jeg kan fortælle at jeg selv er 1,78 og er en slank str. 40 når jeg vejer 65-67 kg. Det er også det der er min normalvægt, altså den vægt jeg altid ender med at veje/svinger tilbage til efter slanke/fedekure (ferier, eksamensperioder osv)

Jeg vil dog helst ned på de 62,5 så kan jeg passe en str. 38 og føler mig sådan RIGTIG slank og pæn, men jeg har bare kun vejet 62,5 kg når jeg har været rigtig ulykkelig og glemmer at spise, så jeg tror ikke/håber ikke jeg kommer til at veje det igen. Fordi jeg er 1,78 så passer en str. 40 nok også bedre til min krop end en str. 38, altså, så når jeg vejer de der 65 kg. så mener mange at jeg ser rigtig slank ud! Det kommer jo an på hvor høj man er og hvordan man er bygget, hvor store bryster man har osv.

Men som andre skriver, så vil jeg ikke kigge så meget på vægten, men mere i spejlet og så stoppe med kuren når du synes at nu er du fin! Derudover så tænker jeg at hvis du har startet på en ny livsstil der er sund, så vil din vægt på et tidspunkt stabilisere sig og så er det nok der hvor du er helt perfekt!

Men hvis du er 1,71 cm og satser på/higer efter den helt "perfekte"/slanke krop så skal du da nok ned lige under de 65 kg. i alt fald.

Knus og kram!

Anmeld

28. oktober 2010

slettet_7530

Missi skriver:

Jeg syntes du er så smuk som du er nu, flot med det vægttab

Jeg har os tabt en del kg,(80 kg) jeg er 178 høj og skal veje omkring 75 for et normalt bmi, men da jeg kom ned på 80 sagde min læge at jeg ikke måtte tabe mig alverden mere da det simpelhen vil være grimt, og det siger alle i mine omgivelser osse, så jeg syntes det er forskelligt fra person til person.

Et lille tip jeg kan gi dig... smid dit spejl ud og tag billeder istedet. dit hovede kan bedre håndter dit vægttab og str på billeder end i et spejl

Wauww har du smidt 80 kilo RESPEKT, jeg synes jeg har slanket mig meget (57 kg) .

TIl trådstarter kun du ved når du er som du vil være.

Anmeld

28. oktober 2010

Missi

albertesmor skriver:

Wauww har du smidt 80 kilo RESPEKT, jeg synes jeg har slanket mig meget (57 kg) .

TIl trådstarter kun du ved når du er som du vil være.

Valgte at få en fedmeoperation da jeg var nået de 155 kg... og kun kunne se det gik en vej, nemlig op.. havde brug for det skub en fedmeoperation kan give.. men det er bestemt ikke letter af den grund, det er en kamp hver dag, lige som en alm slankekur.

Det er altså osse flot dit vægttab

Anmeld

28. oktober 2010

slettet_7530

Missi skriver:

Valgte at få en fedmeoperation da jeg var nået de 155 kg... og kun kunne se det gik en vej, nemlig op.. havde brug for det skub en fedmeoperation kan give.. men det er bestemt ikke letter af den grund, det er en kamp hver dag, lige som en alm slankekur.

Det er altså osse flot dit vægttab

Tak for forklaringen  jamen jeg synes op er en udemærket ide hvis ikke andet kan bruges, og selvfølgelig r det en kamp uanset havd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.