Hvad skal jeg veje?? Kom med din mening..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. oktober 2010

hc=k

Hej..

Jeg vejer lige nu 76 kg og er 171 cm høj.

I maj vejede jeg 90 kg så jeg har tabt mig en del og det ses tydeligt, men jeg er meget selvkritisk og kan ikke selv hvordan jeg se ud.
Nu er det så jeg tænker på hvor meget jer egentlig skal tabe mig mere ??

Jeg er meget bred bygget så jeg synes det er meget svært at tage efter BMI..

Er der nogle kloge hoveder der ved noget..

De første billeder er mig efter at jeg har tabt mig og de andre er fra før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2010

lauras*mor*

Jeg synes du ser meget naturlig ud... :-) det er rigtig flot at du har tabt dig, og du kan af hvad jeg kan se godt være tilfreds... lad være at gå så meget efter vægten  men mere efter spejlet... det er jo i sidste ende kroppen man ser og ikke vægten jo... jeg har set mange der ser ud til at veje 20 kg mindre end de faktisk gør..

i bund og grund handler det jo om hvornår DU er tilfreds... det er dig der skal leve i din egen krop jo... er du tilfreds nu jamen så er det sådan det er.. :-)

Anmeld

27. oktober 2010

mortilfreja

Tror ikke du skal hæfte dig så meget i hvad dit BMI siger.. Jeg synes du ser knaldhamrende godt ud

Kunne man få en opskrift på dit flotte vægttab?? Skal selv smide 15-20 kg men enormt svært

Kram

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

mortilfreja skriver:

Tror ikke du skal hæfte dig så meget i hvad dit BMI siger.. Jeg synes du ser knaldhamrende godt ud

Kunne man få en opskrift på dit flotte vægttab?? Skal selv smide 15-20 kg men enormt svært

Kram

Du kan godt få opskriften, men du kan ikke følge den..

Jeg har tabt mig så meget fordi jeg er startet med at tage medicin fordi jeg har ADHD. Der er en rigtig stor bivirkning som hedder vægttab og det skal jeg da lige love for.

Men rigtig mange tak for de rigtig søde ord.

Anmeld

27. oktober 2010

MarieMor

synes sku du er smuk på alle billederne !!! men tror nok jeg har hørt et sted noget med at mænd skal veje det de er høj , altså 170cm = 70 kg og kvinder 10 kg mindre .. men vejer selv 72kg og ca 174 cm ..

synes det er svært at gå efter noget fast , så tror bare det er der hvor man har det godt med sig selv !  og synes sku godt du kan være tilfreds !!

Anmeld

27. oktober 2010

maria_wlt

171 cm og 76 kg lyder super i mine øje.. Og du ser ihvertfald også sådan ud

Anmeld

27. oktober 2010

hc=k

Hvor er i bare søde alle sammen. Det styrker virkelig min selvtillid at i synes jeg ser godt ud.
Jeg har meget svært ved selv at se det når jeg kigger i spejlet, Det fortæller mig at jeg er tyk og grim.. Dumme spejl

Anmeld

27. oktober 2010

Alberts/

du er knaldhamrende godt ud på alle billederne, og det er virkelig et super flot vægttab, du har gjort dig, stor ros her fra ihvertfald, i mine øjne behøver du ikke tabe dig mere, men det er også ligemeget med hvad andre siger, bare du er tilpas i din krop(; og skyd en hvid pil efter vægten, for det er spejlbilledet man skal tage efter(;

Anmeld

27. oktober 2010

millesofie

hc=k skriver:

Hej..

Jeg vejer lige nu 76 kg og er 171 cm høj.

I maj vejede jeg 90 kg så jeg har tabt mig en del og det ses tydeligt, men jeg er meget selvkritisk og kan ikke selv hvordan jeg se ud.
Nu er det så jeg tænker på hvor meget jer egentlig skal tabe mig mere ??

Jeg er meget bred bygget så jeg synes det er meget svært at tage efter BMI..

Er der nogle kloge hoveder der ved noget..

De første billeder er mig efter at jeg har tabt mig og de andre er fra før

jeg synes du er pæn som du er nu

men hvis du virkelig gerne vil tabe dig så skal du ikke længere ned end 71 kg synes jeg, det er nemlig heller ikke pænt at være for slank

Anmeld

28. oktober 2010

Missi

Jeg syntes du er så smuk som du er nu, flot med det vægttab

Jeg har os tabt en del kg,(80 kg) jeg er 178 høj og skal veje omkring 75 for et normalt bmi, men da jeg kom ned på 80 sagde min læge at jeg ikke måtte tabe mig alverden mere da det simpelhen vil være grimt, og det siger alle i mine omgivelser osse, så jeg syntes det er forskelligt fra person til person.

Et lille tip jeg kan gi dig... smid dit spejl ud og tag billeder istedet. dit hovede kan bedre håndter dit vægttab og str på billeder end i et spejl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.