Er helt smadret !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Anja

Hold kæft hvor kan det føles hårdt at være gravid ! :)) Da jeg vågnede var manden smuttet på job, så jeg stod som så ofte alene med begge drenge her til morgen. Det var også okay, de var søde og nemme, men i dag var første gang jeg skulle aflevere begge drenge. Manden har jo bilen, så det er på gåben. Gik hjemme fra kl 8.10 og var først hjemme har kl 9.30 !! Synes det var en hård omgang. Har ondt i lænden, skambenet og har plukveer :'( - OG Elias skal hentes igen kl 12, og det tager 25 min at gå der ud - og så skal jeg jo tilbage igen også. Heldigvis henter manden Jonas !! For 2 - 2½ times gåtur om dagen er også nok til mig, synes jeg :P Husker slet ikke det var så hårdt sidste gang..... men man glemmer det jo nok bare hurtigt, når man ser vidunderet (L) Glæder mig dog MEGET til manden får firmabilen i løbet af den næste mdrs tid .... Anja, nu alene de næste par timer, så det skal foregå med en kop kaffe, pc og tv .... det huslige må vente - bare i dag :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

Nadi

puha en omgang! Kan godt forstå du glæder dig til manden får firmabilen. Og jeg kan også godt forstå at du bare skal slappe af efter de stabasser ;) God fornøjelse med din kop kaffe, pc'en og tv'et :D -nadia

Anmeld

7. august 2008

linemus

Ja, det lyder godt nok også hårdt. Kan du ikke cykle med dem? Det ville jo lette lidt. Men kræver nok en cykeltrailer, så du kan have dem begge... Eller kan Jonas cykle selv? Nu ved jeg jo ikke, hvor trafikeret I har det.

Ellers må vi håbe, firmabilen kommer snart. Og nyd din velfortjente pause med absolut ingenting fornuftigt ;)

(H) Line

Anmeld

7. august 2008

Anja

linemus skriver:

Ja, det lyder godt nok også hårdt. Kan du ikke cykle med dem? Det ville jo lette lidt. Men kræver nok en cykeltrailer, så du kan have dem begge... Eller kan Jonas cykle selv? Nu ved jeg jo ikke, hvor trafikeret I har det.

Ellers må vi håbe, firmabilen kommer snart. Og nyd din velfortjente pause med absolut ingenting fornuftigt ;)

(H) Line

Hej Line

Jeg har overvejet det med cyklen. Vi har stisystemer næsten hele vejen, så der er ikke megen trafik at være nervøs for, hvis Jonas selv cykler ved siden af. Jeg har ikke lige kastet mig ud i cyklingen af to grunde. For det første har jeg ikke cyklet med barn i cykelstolen ret mange gange og jeg synes faktisk det kræver lidt tilvending mht balancen og der driller maven mig faktisk lidt. Dernæst skal jeg jo have barnevognen med til Elias, når han skal sove i dp .... Hmm.... må tænke det lidt igennem igen ellers må jeg holde ud og vente forhåbningsfuldt på at jeg igen har bil til rådighed.

Anmeld

7. august 2008

Plysbjørnen

Øv hvor er det træls for dig at det skal være så hårdt... tror du skal snakke med enten læge eller JM om at komme til en fysioterapeut eller kiropraktor...

De burde kunne hjælpe på smerterne, selv om de ikke kan hjælpe på plukkeveerne... Men det kan også være fordi, som sygeplejersken ved lægen sagde, man kan jo ikke bare lægge sig ned og sige jeg orker ikke, for man har jo altså ikke kun bebs i maven og tænke på der er jo også de andre... Sidste gang har du nok ikke helt opdaget det, da Jonas er så stor, hvor i mod Elias altså stadig er afhængig af dig...

Betina

Anmeld

7. august 2008

Anja

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Øv hvor er det træls for dig at det skal være så hårdt... tror du skal snakke med enten læge eller JM om at komme til en fysioterapeut eller kiropraktor...

De burde kunne hjælpe på smerterne, selv om de ikke kan hjælpe på plukkeveerne... Men det kan også være fordi, som sygeplejersken ved lægen sagde, man kan jo ikke bare lægge sig ned og sige jeg orker ikke, for man har jo altså ikke kun bebs i maven og tænke på der er jo også de andre... Sidste gang har du nok ikke helt opdaget det, da Jonas er så stor, hvor i mod Elias altså stadig er afhængig af dig...

Betina

Ja, jeg er i al fald spændt på hvad jdm siger til det hele på tirsdag.

Og ja, denne gang er der mindre "plads" til bare at slappe af og smække benene op :)

Hvordan er det gået med kosten i dag, Betina ??

Anmeld

7. august 2008

Plysbjørnen

Anja skriver:

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Betina

Ja, jeg er i al fald spændt på hvad jdm siger til det hele på tirsdag.

Og ja, denne gang er der mindre "plads" til bare at slappe af og smække benene op :)

Hvordan er det gået med kosten i dag, Betina ??

Jeg har pænt spist ½ l yoggi youghurt... uden ekstra sukker... og så har jeg drukket en kop kaffe m. mælk... Så indtil videre går det da godt...

Anmeld

7. august 2008

linemus

Anja skriver:

linemus skriver:

(H) Line

Hej Line

Jeg har overvejet det med cyklen. Vi har stisystemer næsten hele vejen, så der er ikke megen trafik at være nervøs for, hvis Jonas selv cykler ved siden af. Jeg har ikke lige kastet mig ud i cyklingen af to grunde. For det første har jeg ikke cyklet med barn i cykelstolen ret mange gange og jeg synes faktisk det kræver lidt tilvending mht balancen og der driller maven mig faktisk lidt. Dernæst skal jeg jo have barnevognen med til Elias, når han skal sove i dp .... Hmm.... må tænke det lidt igennem igen ellers må jeg holde ud og vente forhåbningsfuldt på at jeg igen har bil til rådighed.

Nej, det er selvfølgelig ikke let at cykle med barnevognen spændt bagefter ;) Må du ikke lade den stå hos dp, f.eks. bare fra man-fre? Der er nogle, der har pladsen og ikke har noget imod det.

Det skal selvfølgelig også være forsvarligt for dig at cykle både med Elias og baby i maven :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.