Legetøj...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2008

Monica

Morn Girlzz...

Vi skal snart på ferie - mallorca:D Og måske I kan hjælpe mig... Vi skal selvfølgelig have noget legetøj med. Og tænker i den forbindelse at købe lidt nyt, som ikke fylder så meget... Udelukket på forhånd er bl.a gå vognen, gyngen, giraffen der "spiser" bolde...;)

Hvad er jeres børns ynglings.... Eller har I et godt forslag?

Har selv tænkt: Bøger, klodser, putte i kasse... Hmmm...

Moni - Som egentlig burde arbejde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

ka li ja

altså bolde, og bøger er et kæmpe hit her hjemme!! og alt med dyr på.

og så selvfølgelig alt det han ikke må ha.. så måske en gammel mobil i ikke bruger, eller en gammel fjernbetjening....

er hjemme har arthur et gammelt joypad fra vores ps1. den er fantastisk(men tror han har luret at farens er sort og hans er grå.. så er det jo ikke det samme!) :D

Anmeld

7. august 2008

Nadi

Jeg plejer at ta lidt af hvert med. Hvis han har fået noget nyt legetøj som ikke rigtig har fanget hans opmærksomhed så tager jeg det med + noget af det gamle jeg ved han vil lege med.
Men ja favoritterne er peaka blocks, put-i-kassen, bolde, bøger og gå-vognen.

Og Ka Li Ja jeg tror sgi også at de lurer den der med at give dem en brugt mobil eller en brugt fjernbetjening. Det har vi nemlig givet Oliver, men gider han lege med det? Nej nej selvfølgelig ikke.

-Nadia

Anmeld

7. august 2008

Juniors mor

Her er baby-geomac et kæmpe hit! Det hedder egentlig fra 9 mdr, men nu kan hun virkelig begynde at sætte dem sammen. Da det jo er magneter er det nemmere end Duplo.
De kan varmt anbefales, og det er det legetøj vi altid har med når vi er på tur ;)

Anmeld

7. august 2008

..

De der baby geomac lyder godt.. Hvor har I fundet dem henne?:)

Anmeld

7. august 2008

Juniors mor

Macrolf skriver:

De der baby geomac lyder godt.. Hvor har I fundet dem henne?:)

Vi fik det i Julegave, og der synes jeg det var noget meget mystisk noget! Men det har vist sig, at være det legetøj hun har brugt allermest. Jeg ved ikke hvor de har købt det, men de kan købe det på det her link:
http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=76&vn=7 1-004204
og der er det på tilbud 8D

Anmeld

8. august 2008

..

Taaak, så er det bestilt:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.