Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: det må du da min datter er halv kurder/tyrker. og Ilina i maven er halv serber. så ja begge er/blir blandet
det må du da
min datter er halv kurder/tyrker.
og Ilina i maven er halv serber.
så ja begge er/blir blandet
ok dejligt det er sjovt med blandninger hun er ihvertfald smuk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AA10 skriver: ok dejligt det er sjovt med blandninger hun er ihvertfald smuk
taks kal du ha'
hva med dig selv?
det jo ikke meget man kan snuse på din profil hehe
nvm skriver: det lyder godt.. hvor var du fra?
det lyder godt.. hvor var du fra?
Jeg bor i kalundborg,men er fra stor kbh og nordsjælland. Er er lidt kendt i områderne. Hvr var det nu lige du var fra?
Michelle
missie20 skriver: Jeg bor i kalundborg,men er fra stor kbh og nordsjælland. Er er lidt kendt i områderne. Hvr var det nu lige du var fra? Michelle
jeg er fra næstved
nvm skriver: jeg er fra næstved
Okay og i følge min virkelige dårlige stedsans må det være syd...hehe. Men er det kun os to, som er interesseret i at mødes?
nvm skriver: taks kal du ha' hva med dig selv? det jo ikke meget man kan snuse på din profil hehe
så lidt da hehe nej er ikke så god til det med profiler men det kommer vel en dag ja det skal jeg.. hun bliver halv paki og halv dansk
missie20 skriver: Okay og i følge min virkelige dårlige stedsans må det være syd...hehe. Men er det kun os to, som er interesseret i at mødes?
det rigtig ved bonbonland
nej der er da nogen stykker..tror jeg
nvm skriver: det rigtig ved bonbonland nej der er da nogen stykker..tror jeg
Okay, så var lige ikke lige galt i byen. Men fedt nok der er flere
AA10 skriver: så lidt da hehe nej er ikke så god til det med profiler men det kommer vel en dag ja det skal jeg.. hun bliver halv paki og halv dansk
skønt
er du sammen med faren?
nvm skriver: skønt er du sammen med faren?
ja det er jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128