Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
nvm skriver: skønt og tillykke. jeg er sat til 9 nov. og har en på 4 år i forvejen. hvor du fra
skønt og tillykke. jeg er sat til 9 nov. og har en på 4 år i forvejen.
hvor du fra
mange tak ok lækkert det er en god alder og få nr 2 i stort tillykke med det, det er jo lige om lidt jeg er fra nv hvad med dig...???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kunne også godt være frisk... Er 23 snart 24 og har en datter på 8 måneder... bor i Haslev så det jo ikke langt fra næstved...
nvm skriver: jeg er fra næstved. men jeg har intet imod at ta til nyk, roskilde, kbh og sådan..
jeg er fra næstved. men jeg har intet imod at ta til nyk, roskilde, kbh og sådan..
Nå okay, jeg er fra Midtjylland :-)
henh01 skriver: Hej. Jeg er fra Køge og har en datter på 6 år og venter en dreng her d. 20 nov. Er selv 24 og bliver 25 i dec -Er skræmmende ofte i Næstved centeret. griner
Hej.
Jeg er fra Køge og har en datter på 6 år og venter en dreng her d. 20 nov. Er selv 24 og bliver 25 i dec
-Er skræmmende ofte i Næstved centeret. griner
køge det okay tæt på mig
og vi har da også termin tæt på hinanden
AA10 skriver: mange tak ok lækkert det er en god alder og få nr 2 i stort tillykke med det, det er jo lige om lidt jeg er fra nv hvad med dig...???
nv??? hvad er det.
jeg bor i næstved
trasmussen skriver: Jeg kunne også godt være frisk... Er 23 snart 24 og har en datter på 8 måneder... bor i Haslev så det jo ikke langt fra næstved...
nej det tar jo ikke lang tid med tog/bus eller bil
nvm skriver: nv??? hvad er det. jeg bor i næstved
kbh nv/ nord vest
AA10 skriver: kbh nv/ nord vest
arrrhaaa så blev jeg lidt kloger hehe
nvm skriver: arrrhaaa så blev jeg lidt kloger hehe
hehe det er helt ok må jeg spørge dig om dine børn er blandet ..? din datter ser nemlig mørk ud
AA10 skriver: hehe det er helt ok må jeg spørge dig om dine børn er blandet ..? din datter ser nemlig mørk ud
det må du da
min datter er halv kurder/tyrker.
og Ilina i maven er halv serber.
så ja begge er/blir blandet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128