Projekt miniby :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

TbCp

Gud ja det havde vi da også. Jeg arbejdede i køkkenet. Vi skulle skrive ansøgning og have udtalelser med, kan huske min mor skrev at jeg var god til at svinge opvaskebørsten
Det var så hyggeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Happiness

Caroline86 skriver:

Vi havde Rungleby (gik på Rungsted skole) og betalte med Rungler

Vi havde det hvert 4. år og jeg nåede at være med 2 gange

jeg arbejdede i skønheds salonen begge gange og fik meget i løn. Dem i bageriet fik ikke ret meget løn, men de lavede god mad. Restauranten lavede lækker frokost vi kunne købe hver dag

Ih det var egentlig sjovt! Vi skulle skrive jobansøgninger og alt muligt..hæhæ

Jeg gik på Egedalsskolen i Kokkedal. Og jeg kan fakrisk godt huske noget med at vi også ville have en skønhedssalon, men det måtte vi ikke... Haha...

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MaybeMe skriver:

Jeg gik på Egedalsskolen i Kokkedal. Og jeg kan fakrisk godt huske noget med at vi også ville have en skønhedssalon, men det måtte vi ikke... Haha...

LOL - En RIVAL skole fedt... - Min Rivalskole, var Brønshøj skole. Nøøøj, det var (næsten) kun de DÅMME, der gik deroppe hehe...

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Zafir skriver:

LOL - En RIVAL skole fedt... - Min Rivalskole, var Brønshøj skole. Nøøøj, det var (næsten) kun de DÅMME, der gik deroppe hehe...

Hehe... Utroligt at man altid skal skabe sig "fjender" som børn

Vi havde MANGE rivaler... Både i Kokkedal, Nivå og Rungsted

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

MaybeMe skriver:

Altså sådan var det også i brønshøj hihi... Der kunne vi så i fælleskab blive enige om at de var dåååmme på Frederikssundvejens skole fnis... - Fuldstændig uden grund!!

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

MaybeMe skriver:

hvor sjovt du har gået der

Vores største fjender var Vallerød, Usserød og Hørsholm!!!! Men vi havde jo en fælles fjende: RUNGSTED PRIVATE REALSKOLE!! hæhæhæ

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Caroline86 skriver:

Vores største fjender var Vallerød, Usserød og Hørsholm!!!! Men vi havde jo en fælles fjende: RUNGSTED PRIVATE REALSKOLE!! hæhæhæ

Det lyder også som nogen DINGSER!!! 

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Zafir skriver:

Altså sådan var det også i brønshøj hihi... Der kunne vi så i fælleskab blive enige om at de var dåååmme på Frederikssundvejens skole fnis... - Fuldstændig uden grund!!

Selvfølgelig var de DÅÅÅMMMMEEE. De gik jo ikke på jeres skole

Nå men helt rart at mindes den kære barndom Det fik godt nok tankerne igang, og gav et dejligt smil på læben

Håber din datter får en rigtig fed oplevelse ud af det. Og måske kan huske det i maaaannnge år fremover

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

MaybeMe skriver:

Selvfølgelig var de DÅÅÅMMMMEEE. De gik jo ikke på jeres skole

Nå men helt rart at mindes den kære barndom Det fik godt nok tankerne igang, og gav et dejligt smil på læben

Håber din datter får en rigtig fed oplevelse ud af det. Og måske kan huske det i maaaannnge år fremover

JA det håber jeg også Jeg er spændt på hvad de små kan komme til at arbejde med. Men jeg er sikker på at de kommer til at være med. og hun er jo vant til handel osv. når vi er på viking Blir så spændene...!

Anmeld

26. oktober 2010

Happiness

Caroline86 skriver:

Uha ja. Eller NGG... Det var faktiske de værste for os... Det var alle de riges børn... haha.... ting at man dømte andre på den måde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.