Tilbage efter sommerlejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Nadi

Puha jeg er ør i hovedet! 4 dage med unger der bare brænder krudt af er rimelig trættende. Men samtidig er det også [k]skønt[/k]! Til jer der ikke ved det så er jeg leder i FDF, som står for Frivillige Drenge og pige Forbund, jeg har været FDF'er siden '91. Nå men vi har være på sommerlejr og haft ridder-tema, så I kan vel nok lige forestille jer 19 børn der render rundt og leger riddere 8D Det er derfor jeg ikke har været aktiv i nogle dage, men håber I har hygget jer og kan tilgive at jeg ikke lige har overskud til at læse de "gamle" indlæg :$ -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Nadi

Nårh ja, så blev jeg også lige stukket af en bi på læben 2 steder og lidt på tungen 8(

Er I klar over hvor ondt det gør!!????!!!

Anmeld

7. august 2008

ivfmarie

Av for h*****!! 8(

Hvordan dælan kommer man lige så galt afsted?
Men ellers lyder det da til at være en dejlig lejr. Sikkert ikke særlig afslappende, men garanteret enormt livsbekræftende :)

Marie

Anmeld

7. august 2008

Nadi

ivfmarie skriver:

Av for h*****!! 8(

Hvordan dælan kommer man lige så galt afsted?
Men ellers lyder det da til at være en dejlig lejr. Sikkert ikke særlig afslappende, men garanteret enormt livsbekræftende :)

Marie

Jeg havde bare ikke lige opdaget at dyret sad på min pizzasnegl da jeg skulle ta en bid og så røg den ind i munden! Og det var lige da ungerne skulle hentes så jeg har set rigtig smart ud med en "fat-lip", savl og sukkerknalder 8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.