Skal (IKKE) ud og se på hus del 4...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Nadi

Ja vi skulle jo have været ude at se på (drømme) huset, men kort inden blev vi ringet op af banken om at de alligevel ikke ville låne os pengene til huset pga min gæld. Men den gæld har min kære mand valgt at betale så jeg er helt gældfri 8D (L) Og når den er betalt har vi stadig til udbetalingen på huset, men bankmanden mente det stadig var for risikabelt at købe huset. Og her er grunden: "Hvis der sker noget som gør at I bliver nødt til at sælge huset så har I ikke råd til at det er tilsagl i et halvt år (hvilket det jo har været nu) og når I kun kan sidde der ved at Nadia tager et SU-lån, så er det for risikabelt, hvis I har brug for nogle/flere penge så er de ingen steder at finde." Jeg tænkte bare WHAT (?) Man basere jo ikke hele sit liv på hvis'er! Hvis jeg skulle gøre det, så var jeg jo ikke gift eller havde Oliver idag. Og vi køber jo heller ikke hus fordi vi regner med at vi skal sælge det igen. Så vi måtte aflyse tiden med mægleren, og så skal vi på jagt efter de penge et andet sted. For eg VIL bare have det hus. Eller jeg vil ihvertfald gøre alt hvad der står i min magt for at det bliver vores! Hvis I er nysgerrige så er det ved [blå]Ny[/blå][grøn]Bolig[/grøn] og sagsnr.'et V556B :) -Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

ivfmarie

åhhhh øv øv øv, Søde Nadi! Det er bare så fucked up en besked at få. Først siger banken "jajaja... tag I bare ud og se på hus, så finder vi nok ud af det" og så finder man et hus som man forelsker sig i og gerne vil købe, og fandme om ikke banken så har ændret mening! >(>( Selvfølgelig skal man ikke sætte sig selv for hårdt, men det mener jeg bestemt heller ikke at I gør. Og gu skal man da ej basere hele livet på hvis'er og ved altid at spille på den sikre hest... Prøv en anden bank... det gjorde vi, og har pludselig "masser" af penge til at købe hus for. Pøj pøj Marie

Anmeld

7. august 2008

Loggidut

søde nadi....nu skal jeg fortælle dig hvad jeg mener han siger!

i er for unge, for uerfaren, og jeg stoler ikke på i kan magte det!

op i balderne med ham, og videre til næste bank, hvis i mener i har fat i det rigtige, og i forstår alle finesserne ved et huskøb, så bare videre...

bankmanden kender jer jo ikke!

i kan sgu godt klare et hus sammen dig og manden, der findes enlige mødre med mange børn som har lånt, så bare videre...i kan sagtens!;)

Anmeld

7. august 2008

Tikki

ja, skift bank ;) Det gjorde vi da vi fik samme besked og vi satte enda et par banker op i mod hinanden og fik også en fin rente. Så bare klø på med flere banker....er sikker på der er nogen, der gerne vil låne jer til det. Og nu er du jo gældfri, så næste bank kan jo ikke se din gældshistorie, så er ikke farvet af noget, der ligger bag :P

Anmeld

7. august 2008

Monica

Ja, kender godt fornemmelsen... Vi var i banken for at skulle låne penge... Vores andel kan sælges til lidt over 1 mill (har en køber) Og vi skulle så låne1,5 mil... Men det kunne vi fandme ikke. vi har næsten ingen gæld og fast arbejde begge 2 ... Hva er det der sker???

Så ja, prøv en ny bank...

MONI

Anmeld

7. august 2008

Sille(smil)

Har lige været inde på nybolig og se huset, og kan godt forstå at I gerne vil bo der!
Når man bor i kbh virker det heller ikke urimeligt prismæssigt(?)
Jeg håber at I finder en bank der vil låne jer pengene, for jeg er da sikker på at I vil kunne klare det:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.