prima nova baby alarm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. august 2008

Tikki

....har jeg kigget på, da vores store klods af en Phillips (babyenheden) på en eller anden måde er forsvundet (?) men kun godt, for ville gerne have en anden, da den er så dum at slæbe rundt med.

Nu har jeg så hørt fra en veninde at SuperNovaen giver en høj lyd fra sig, når batteriet er ved at løbe tør for strøm...også i babyenheden, så hvis junior sover, er det ikke særligt fantastisk (især ikke med en Iza-baby, der vågner bare man slipper en lille vind i den anden ende af græsplænen 8D)....men så nævnte hun PrimaNovaen...men havde ikke prøvet den. Kender I den og hvordan er den?

Har I ellers en anbefalelsesværdig babyalarm? Jeg kigger efter rækkevidde, som på superNovaen er 600 m, hvilket er længere end de fleste andre på 250-300 m samt netop om den forstyrrer den lille i søvnen med batterilyden. Vil også gerne have temperaturmåler i...men kan nok godt leve uden..bruger det bare en del nu af vane. Den må også godt være nem at sætte fast i vognen.

Ved godt det har været oppe før, men har sgu Alzheimer Light pt, så husker ikke hvad der blev skrevet...kun at det var Tynen, der spurgte :P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2008

Anja

Vi har supernovaen og den siger altså ikke en høj lyd når den er ved at løbe tør for batteri ....

Nåh, men vi er altså super tilfredse med den og kan klart anbefale den. Kender ikke prima nova .....

Anmeld

6. august 2008

Lise

Ææææææælsker vores nye super nova!!! ja, den giver et bib i babyenheden når den er ved at være tør for strøm, men det skal siges at den holder batteri virkelig godt, så jeg har kun oplevet det een gang - og vi bruger den HVER dag/nat...

Har aldrig hørt om den der primanova..

Anmeld

6. august 2008

Marco2

Vi havde også Philipsen, men det var bare sådan en stor klods at have med, og da ledningen knækkede af strømomformeren, købte vi en SuperNova. Og den er vi bare SÅ glad for. Den er lille og handy, har temp måler. Og Parent unit giver bib fra sig hvis baby unit er ved at gå tør for batteri. Og self giver parent unit lyd hvis den er ved at gå tør. Men som Lise siger så holder den strømmen rigtigt godt! Kan kun anbefale SuperNova'en. Kender ikke den anden. AG - zzzzz

Anmeld

6. august 2008

Tikki

hmmm - ja, kan godt se der bliver talt varmt for den supernova :D må vist lige sove på det...:P
ZZZZzzzzzzz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.