....har jeg kigget på, da vores store klods af en Phillips (babyenheden) på en eller anden måde er forsvundet (?) men kun godt, for ville gerne have en anden, da den er så dum at slæbe rundt med.
Nu har jeg så hørt fra en veninde at SuperNovaen giver en høj lyd fra sig, når batteriet er ved at løbe tør for strøm...også i babyenheden, så hvis junior sover, er det ikke særligt fantastisk (især ikke med en Iza-baby, der vågner bare man slipper en lille vind i den anden ende af græsplænen 8D)....men så nævnte hun PrimaNovaen...men havde ikke prøvet den. Kender I den og hvordan er den?
Har I ellers en anbefalelsesværdig babyalarm? Jeg kigger efter rækkevidde, som på superNovaen er 600 m, hvilket er længere end de fleste andre på 250-300 m samt netop om den forstyrrer den lille i søvnen med batterilyden. Vil også gerne have temperaturmåler i...men kan nok godt leve uden..bruger det bare en del nu af vane. Den må også godt være nem at sætte fast i vognen.
Ved godt det har været oppe før, men har sgu Alzheimer Light pt, så husker ikke hvad der blev skrevet...kun at det var Tynen, der spurgte :P
Anmeld