Malou har feber :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Pige2009

Malthes mor skriver:

Jeg vil ikke gi mit barn med 40 i feber panodil - og da slet ikke uden en læge har kigget på og lyttet til mit barn. Der er jo en grund til at den lille har feber, og en panodil nedsætter temp, men sløre egentlige symptomer.

Det var lige præcis også og min tanke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

*Sofie*

Nu blir jeg lidt i tvivl igen...
Sku hun ha været kigget på af en læge i dag/her til aften?

Der har ikk været andet end feberen. Hun har seføli været pylret noget af tiden, men det blir vi vel alle sammen når vi har feber.  

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

*Sofie* skriver:

Nu blir jeg lidt i tvivl igen...
Sku hun ha været kigget på af en læge i dag/her til aften?

Der har ikk været andet end feberen. Hun har seføli været pylret noget af tiden, men det blir vi vel alle sammen når vi har feber.  

Hvis hun har 40 i feber i mere end 24 timer, så ville jeg få en læge til at kigge på hende.

Anmeld

26. oktober 2010

*Sofie*

Malthes mor skriver:

Hvis hun har 40 i feber i mere end 24 timer, så ville jeg få en læge til at kigge på hende.

Tak for dit svar. Det har hun ikke haft Det var først her til aften den sneg sig op på 40.
Hele dagen i dag har den ligget på 39.

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

*Sofie* skriver:

Tak for dit svar. Det har hun ikke haft Det var først her til aften den sneg sig op på 40.
Hele dagen i dag har den ligget på 39.

Om det er 39 eller 40, så ville jeg lade en læge tilse hende. Og vær obs på at hun får nok at drikke.

Hvis mine ungers feber ligger deroppe, så vækker jeg dem engang i løbet af natten, for at give dem noget at drikke. Og her gælder alle knep, så saftevand kl. lort om natten er helt okay her hos os.

Anmeld

26. oktober 2010

Noah`s mor<3

Min sø på 6 måneder havde også feber i sidste uge.. Ringede til vagtlægen og fik afvide jeg skulle give ham en panodil.. Det hjalp med det samme. Kan kun anbefales

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

Anne6 skriver:

Min sø på 6 måneder havde også feber i sidste uge.. Ringede til vagtlægen og fik afvide jeg skulle give ham en panodil.. Det hjalp med det samme. Kan kun anbefales

Panodil helbreder jo ikke, men sløre de virkelige symptomer.

Anmeld

26. oktober 2010

*Sofie*

Har lige været inde og tage hendes temperatur mens hun sover. Den viste 37.4
Vildt at den både kan skyde i vejret og dykke så voldsomt på så kort tid. Har som skrevet før hverken givet hende panodil eller noget. Har kun taget nattøjet af hende...

Anmeld

27. oktober 2010

mor-til-vanessa

Har din datter feber når du gir hende panodil?

Malous er steget til 40.1
Vildt, så høj feber har hun aldrig haft
Men hun er ved godt mod...bare super træt nu, så det er godnattid

ja det har hun. som regel omkring 39 og der er der ikke sket noget. men hvis hun har omkring 40 så ville jeg ringe til lægen. 

ringer altid selv til lægen inden jeg giver panodil, med mindre jeg kan se hun har ondt i ørene.

håber hun får det bedre snart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.