Malou har feber :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.326 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

*Sofie*

...det er 2. eller 3. gang i hendes liv, så det er ikke lige noget jeg er 'vant' til, det her. Lige nu er den oppe på 39.5
Hun skiftes imellem at være i fint humør til at være rigtig pylret
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal give hende panodil. Jeg er sk*de bange for at feberen drøner opad igen, når panodilen aftager og at hun går i kramper
Hvordan plejer I at gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

LRJ

lytter li med, Sådan er det os med min datter det er så første gang hun har det så skidt 

Anmeld

26. oktober 2010

mor-til-vanessa

*Sofie* skriver:

...det er 2. eller 3. gang i hendes liv, så det er ikke lige noget jeg er 'vant' til, det her. Lige nu er den oppe på 39.5
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal give hende panodil. Jeg er sk*de bange for at feberen drøner opad igen, når panodilen aftager og at hun går i kramper

hej.

min datter er også syg og hun får panodil. hun har også ondt i ørene og skriger hele tiden.

men jeg tror da sagtens du kan give hende panodil, har ikke hørt om det du skriver.

Anmeld

26. oktober 2010

*Sofie*

mor-til-vanessa skriver:

hej.

min datter er også syg og hun får panodil. hun har også ondt i ørene og skriger hele tiden.

men jeg tror da sagtens du kan give hende panodil, har ikke hørt om det du skriver.

Har din datter feber når du gir hende panodil?

Malous er steget til 40.1
Vildt, så høj feber har hun aldrig haft
Men hun er ved godt mod...bare super træt nu, så det er godnattid

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

*Sofie* skriver:

Så længe hun ikke har smerter, ville jeg ikke give hende noget, men afvente og se tiden an til imorgen

Rigtig god bedring med hende

Anmeld

26. oktober 2010

*Sofie*

Baagøe skriver:

Så længe hun ikke har smerter, ville jeg ikke give hende noget, men afvente og se tiden an til imorgen

Rigtig god bedring med hende

Tak skal du ha, og tak for dit svar.
Jeg har ikk givet hende noget... Hun ligger nu og snorker kun iført ble og et tæppe over sig.

Øv, hvor er det bare ikk sjovt Og hvor er det dog synd for min lille skat
Håber godt nok hendes temperatur falder i morgen!

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

*Sofie* skriver:

Tak skal du ha, og tak for dit svar.
Jeg har ikk givet hende noget... Hun ligger nu og snorker kun iført ble og et tæppe over sig.

Øv, hvor er det bare ikk sjovt Og hvor er det dog synd for min lille skat
Håber godt nok hendes temperatur falder i morgen!

Selvfølgelig gør den det. Feber i den alder kan jo komme og gå på et splitsekund

Anmeld

26. oktober 2010

NinaNymannMadsen

jeg har altid hørt at er dit barn meget pyller og slatten og ikk er til at komme i kontakt med og feberen er høj så ring til vagt lægen. bare så de kan kikke på hende hvertfald.
men jeg plejer at gi panodil hvis hun har høj feber, og ellers bare gi hende så meget at drikke som hun nu vil og kan ta. væske er vigtigt mere vigtig end mad.

men er det helt galt så ring til jeres vagtlæge og hør ad de kan sige du skal komme ind eller så kan de give dig et råd til hvad du kan gøre.

god bedring med det lille pus.

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

jeg ville give mit barn en panodil hvis feberen var så høj for det for den til af falde

håber snart du får det bedre

Anmeld

26. oktober 2010

Malthes mor

Jeg vil ikke gi mit barn med 40 i feber panodil - og da slet ikke uden en læge har kigget på og lyttet til mit barn. Der er jo en grund til at den lille har feber, og en panodil nedsætter temp, men sløre egentlige symptomer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.