Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg er også fra kolding? hi
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er lorte arbejdstider i julen for at sige det pænt ...
Og jeg har aå meget overarbejde skrevet på min vagtplan allerede, men tjekker den lige i morgen
A. skriver: ja den vuggestue min dreng går i bliver åbent snart til kl 21 pga mange forældre arb i storcenter eller sygehuset og har skæve arbejdstider
ja den vuggestue min dreng går i bliver åbent snart til kl 21 pga mange forældre arb i storcenter eller sygehuset og har skæve arbejdstider
What?? klokken 21? Det var da sindssygt.. Det skal min datter sgu aldrog opleve at være i instidution så lang tid.. Hvor er det henne?
~~M.Nielsen~~ skriver: What?? klokken 21? Det var da sindssygt.. Det skal min datter sgu aldrog opleve at være i instidution så lang tid.. Hvor er det henne?
nørremarken ja men jeg kan godt se fordele hvis man skal arb til kl 19 fx så er det godt at man kan hente barn og behøver ikke sige sin arb op
A. skriver: nørremarken ja men jeg kan godt se fordele hvis man skal arb til kl 19 fx så er det godt at man kan hente barn og behøver ikke sige sin arb op
Ja ja, det har du bestemt ret i, men det er sgu sent alligevel...
siger vi så d 4 december?
A. skriver: siger vi så d 4 december?
godt så d 4 december kl 10??
og hvem kommer? så kan vi lige hurtig lave en liste så vi er sikkert på at alle så beskeden
A + min dreng
A. skriver: godt så d 4 december kl 10?? og hvem kommer? så kan vi lige hurtig lave en liste så vi er sikkert på at alle så beskeden A + min dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128