Kolding :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2010

A.

nu ved jeg ikke rigtigt hvor stor børn i har men næste fredag åbner legelandet her i kolding så kun vi måske mødes der men hvad siger i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2010

Ceciliesmoar

A. skriver:

nu ved jeg ikke rigtigt hvor stor børn i har men næste fredag åbner legelandet her i kolding så kun vi måske mødes der men hvad siger i

Kan ikke næste fredag..

Anmeld

16. november 2010

A.

Ceciliesmoar skriver:

Kan ikke næste fredag..

vi kan også finde en anden dag så kan i komme med forslag på dato

Anmeld

16. november 2010

eliasogmor

jep, gerne efter den 3 dec...

Anmeld

16. november 2010

A.

eliasogmor skriver:

jep, gerne efter den 3 dec...

kan godt forstår at det er efter 3 dec du har tid held og lykke med opgaven  

Anmeld

16. november 2010

Bare mig..

Jeg vil også gerne mødes.. Min datter er godt nok kun 6 mdr. men legelandet ville da være fint alligevel...? der er der garanteret også mere plads til en flok

Hmm, har egetlig ikke lige sådan nogen datoer andet end d. 9. dec, hvor jeg ikke kan. og ellers har jeg mg om onsdagen.. Men kom bare med en dato, og så ser jeg om jeg kan eller evt kan få flyttet min aftale

Men jeg er med!

Anmeld

16. november 2010

LRJ

Jeg kan ikk den 10. December da jeg skal ned til twinboys og bage men ellers kan jeg alle dage

Anmeld

16. november 2010

LRJ

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg vil også gerne mødes.. Min datter er godt nok kun 6 mdr. men legelandet ville da være fint alligevel...? der er der garanteret også mere plads til en flok

Hmm, har egetlig ikke lige sådan nogen datoer andet end d. 9. dec, hvor jeg ikke kan. og ellers har jeg mg om onsdagen.. Men kom bare med en dato, og så ser jeg om jeg kan eller evt kan få flyttet min aftale

Men jeg er med!

Tror sagtens du kan tage hende med Julie er jo kun 1 månede ældre om ikk andet må vi jo tage underholdning med til dem

Anmeld

16. november 2010

Mimic

jeg er frisk hvis ikke det er for sent ??

Anmeld

16. november 2010

A.

Linda skriver:

jeg er frisk hvis ikke det er for sent ??

det er ikke for sent er i også klar på legeland?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.