Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
er så ked af det på jeres vejne håber i klare det og rigtig mange krammer her fra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maalene skriver: Så sluttede vores eventyr - hvor er det bare uretfærdigt Der var tre til at scanne, så der var ingen tvivl - fostret var dødt...Skal ud og have en kirurgisk abort i morgen, og så er eventyret endegyldigt slut Er så ulykkelig, det er svært at forstå, men er nødt til at tro på noget var galt med vores lille foster...Snøft altså
Så sluttede vores eventyr - hvor er det bare uretfærdigt Der var tre til at scanne, så der var ingen tvivl - fostret var dødt...Skal ud og have en kirurgisk abort i morgen, og så er eventyret endegyldigt slut Er så ulykkelig, det er svært at forstå, men er nødt til at tro på noget var galt med vores lille foster...Snøft altså
åh det er jeg ked af at høre, havde ellers håbet på at der var tale om et mirakel jeg føler virkelig med jer... håber snart i er ved godt mod til at prøve igen og at det lykkedes... stor krammer herfra...
Du får også lige en krammer fra mig, der ved hvor hårdt det er at miste. Krydser fingre for I bliver hurtig gravide igen.
Det gør mig virkelig ondt .
- Jeg håbede og krydsede alt hvad jeg kunne lige til det sidste .
Men du får lige en ordentlig trøste med på vejen .
Og så håber jeg i får jeres ønskebarn snart .
Åh det gør mig ondt at høre
Sender Jer en masse tanker og herfra...
åh det er jeg ked af.
håbede som de andre at der var tale om et mirakel
Stort kram fra mig til dig.Jeg synes det er utroligt synd for dig/jer, men der skal nok komme en anden chance om ikke så længe.Jeg vil tænde et lys for dig og sende dig en masse kærlige tanker i morgen.KærligstSussie
Ja sender en masse karma og tanker i morgen. I skal nok blive gravide igen lige om lidt, men forstår slet ikke den rutchetur I har været ude på. Stakkels jer!
åhhh nej det gør mig frygtelig ked af det på jeres vegne... Ja du må tænke positive tanker nu... Mine tanker er hos ...Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at i snart får 2 nye streger...
Varme knus og tanker til jer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128