Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er livet uretfærdigt engang imellem Jeg sender dig en kæmpe krammer og en masse tanker
Det er jeg godt nok ked af at høre..
Håber virkelig at i kommer igennem dagen i morgen...
til dig søde..
Maalene skriver: Så sluttede vores eventyr - hvor er det bare uretfærdigt Der var tre til at scanne, så der var ingen tvivl - fostret var dødt...Skal ud og have en kirurgisk abort i morgen, og så er eventyret endegyldigt slut Er så ulykkelig, det er svært at forstå, men er nødt til at tro på noget var galt med vores lille foster...Snøft altså
Så sluttede vores eventyr - hvor er det bare uretfærdigt Der var tre til at scanne, så der var ingen tvivl - fostret var dødt...Skal ud og have en kirurgisk abort i morgen, og så er eventyret endegyldigt slut Er så ulykkelig, det er svært at forstå, men er nødt til at tro på noget var galt med vores lille foster...Snøft altså
Årh din stakkel - det var da helt forfærdeligt. Nu gik vi ellers alle og håbede på at den var der alligevel.
Ej hvor jeg føler med jer, I får begge en
Nej søde!! Hvor er det dog skrækkeligt for jer! Føler dybt med jer. Har sådan tænkt på dig idag. Og håbede virkeligt at der stadig var liv.
Men ja som du selv skriver, er der en meget stor chance for at det lille spir fejlede noget! Så i stedet for at være meget sygt, og få et urimeligt hårdt liv, giver den chancen videre til en sund og dejlig ny!
Op på hesten igen søde, jeg håber I hurtigt blir gravide igen! Det har I virkeligt fortjent!
Det har da også været noget af en tur i har været igennem
Først til dig!
Hvor er livet bare uretfærdigt! Og sikke en tur du har været igennem, føler med dig! Men som du selv skrev så må man jo tænke sig til at der var noget galt med fostret, og hellere det end det kommer senere i din graviditet eller når det bliver født, det vil være hårdere for jer. Men sender dig de bedste tanker og håber at heldet er med Jer næste gang! Solen skinner også hjemme hos jer en dag, tro mig!
Kæmpe og den største trøst hvis det kan hjælpe..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128