hvordan har jeres små sovet inat ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Pige2009

Diana... skriver:

NOPE det er ikke en skrøne både mig og min mor sover af H..... til når det fuldmåne og har altid gjort det, vi har så meget uro og vender os og drejer os hele natten og kan slet ikke falde til ro. Min mor får også hovedpine det slipper jeg heldigvis for. Men det slår aldrig fejl. 

Ang Lucas så ved jeg det faktisk ikke for han er vågnet flere gange i nat og har skreget sådan maridt agtigt men det synes jeg han har gjort et par gange de sidste par uge så nej ja måske ved det ikke  

Smiler... Undlader at kommentere mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

Diana...

Baagøe skriver:

Smiler... Undlader at kommentere mere

OK. 

Anmeld

26. oktober 2010

B&J

min dreng har sovet rigtigt godt i nat

Anmeld

26. oktober 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er en som selv kan blive en smule "månesyg" som min mor kalder det, med søvn- og rastløshed Meeen altså - hvis man kunne se tilbage over mit liv så er det jo LANGTFRA hver måned det indtræffer, så det holder jo slet ikke i praksis Og min søn sov forresten bedre i nat end han har gjort længe...

Anmeld

26. oktober 2010

Bebsen

Hmm, min dreng sov i nat for første gang HELT igennem, uden at vågne så meget som én gang Fra 19-06, så måske fuldmånen har god indflydelse på ham.. hehe

Anmeld

26. oktober 2010

twinboys

Vi har alle 4 sovet rigtigt godt i nat... Dog har Caspers alarm vækket os to gange pga. brand så det er vidst det eneste der har forstyrret Casper og min nattesøvn og ja de store drenge har bare snorkboblet...

De har et godt sovehjerte fra deres moar...

Majbritt

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

Heise skriver:

tror bestemt det er overtro

har i prøvet mørklægningsgardiner? Det er et hit Så er der heller ingen sommer/vintertids-problemer...... eller også har jeg bare let omstillelige børn.....

heise

det er ikke tila t vide om du har det , men det kunne jo sagtens være .. synes bare det kunne være sjovt at høre om det rent faktisk havde noget at sige med den måne ..

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

Bebsen skriver:

Hmm, min dreng sov i nat for første gang HELT igennem, uden at vågne så meget som én gang Fra 19-06, så måske fuldmånen har god indflydelse på ham.. hehe

uhh jamen det lyder jo bare helt fantastisk dejligt !!! skønt for dig !!

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

Rosa skriver:

Jeg er en som selv kan blive en smule "månesyg" som min mor kalder det, med søvn- og rastløshed Meeen altså - hvis man kunne se tilbage over mit liv så er det jo LANGTFRA hver måned det indtræffer, så det holder jo slet ikke i praksis Og min søn sov forresten bedre i nat end han har gjort længe...

lyder også godt med din søn .. har måske nok bare været et tilfælde .. var bare lidt pudsigt

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

Diana... skriver:

NOPE det er ikke en skrøne både mig og min mor sover af H..... til når det fuldmåne og har altid gjort det, vi har så meget uro og vender os og drejer os hele natten og kan slet ikke falde til ro. Min mor får også hovedpine det slipper jeg heldigvis for. Men det slår aldrig fejl. 

Ang Lucas så ved jeg det faktisk ikke for han er vågnet flere gange i nat og har skreget sådan maridt agtigt men det synes jeg han har gjort et par gange de sidste par uge så nej ja måske ved det ikke  

det ligger måske bare mere til nogle end andre , synes ihvertfald ikke man udelukke tanken helt . men det er da kun godt hvis ikke du har fået det givet videre når det nu ligger lidt til familien ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.