hvordan har jeres små sovet inat ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: har dit barn været påvirket af fuldmånen ??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.056 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

MarieMor

var i mødregruppe idag og mens vi snakkede gik det op for os at der var flere af vores små prinser og prinsesser der ikke havde sovet særlig godt inat og spøgte med der måske havde været fuldmåne indtil der var en der sagde at det havde der rent faktisk været

så tænkte jeg på hvad med jeres små ? har de sovet mere uroligt end de plejer eller har i slet ikke bemærket noget ..

min lille Adam er en af dem som har sovet ELENDIGT  øv !! glæder mig til at sove igen !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

MarieMor

har i overhovedet hørt omdet med at fuldmånen kan gøre noget før ?

og fortæl da også gerne hvordan jeres har sovet dårligt , hvis de selvfølgelig har ..

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

Arh, det er da vist en skrøne Har stemt nej

Anmeld

26. oktober 2010

betjenten

MarieMor skriver:

var i mødregruppe idag og mens vi snakkede gik det op for os at der var flere af vores små prinser og prinsesser der ikke havde sovet særlig godt inat og spøgte med der måske havde været fuldmåne indtil der var en der sagde at det havde der rent faktisk været

så tænkte jeg på hvad med jeres små ? har de sovet mere uroligt end de plejer eller har i slet ikke bemærket noget ..

min lille Adam er en af dem som har sovet ELENDIGT  øv !! glæder mig til at sove igen !!

Havde slet ikke tænkt på at det måske kunne være derfor, at han er vågnet de sidste 2 nætter ved en 3 tiden for at spise Det stoppede han nemlig med for en mdr siden... Men på den anden side kan det også være fordi at han lige er flyttet ind på sit eget værelse

Anmeld

26. oktober 2010

SiLiMiMa

MarieMor skriver:

har i overhovedet hørt omdet med at fuldmånen kan gøre noget før ?

og fortæl da også gerne hvordan jeres har sovet dårligt , hvis de selvfølgelig har ..

tror bestemt det er overtro

har i prøvet mørklægningsgardiner? Det er et hit Så er der heller ingen sommer/vintertids-problemer...... eller også har jeg bare let omstillelige børn.....

heise

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

Baagøe skriver:

kan godt være .. så er det bare et lidt sært tilfælde ..

Anmeld

26. oktober 2010

MarieMor

betjenten skriver:

Havde slet ikke tænkt på at det måske kunne være derfor, at han er vågnet de sidste 2 nætter ved en 3 tiden for at spise Det stoppede han nemlig med for en mdr siden... Men på den anden side kan det også være fordi at han lige er flyttet ind på sit eget værelse

det er ikke til at vide

puster lige lidt ve-støv med på vejen

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

Baagøe skriver:

NOPE det er ikke en skrøne både mig og min mor sover af H..... til når det fuldmåne og har altid gjort det, vi har så meget uro og vender os og drejer os hele natten og kan slet ikke falde til ro. Min mor får også hovedpine det slipper jeg heldigvis for. Men det slår aldrig fejl. 

Ang Lucas så ved jeg det faktisk ikke for han er vågnet flere gange i nat og har skreget sådan maridt agtigt men det synes jeg han har gjort et par gange de sidste par uge så nej ja måske ved det ikke ;) 

Anmeld

26. oktober 2010

Mira0911

Vores har sovet super godt... Ingen problemer der... 

Anmeld

26. oktober 2010

Pige2009

MarieMor skriver:

kan godt være .. så er det bare et lidt sært tilfælde ..

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.