Ahh lortelæge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2010

Diana...

DK skriver:

Hej Diana!

Jeg synes nok dine smerter lød meget som mine! Da jeg fik det konstateret hos lægen, så videre sendte han mig til en læge på svangregangen der så endeligt konstaterede det! Kan din læge ikke også bare give dig sådan en henvisning? Altså til sygehuset læge der liiige præcis har forstand på den slags ting?

Knus og kram herfra!

Jeg skal til behandling i morgen på sygehuset så jeg har tænkt mig og snakke med dem der de plejer at være rigtig søde til hjælpe så det håber jeg. For ellers skal jeg til jdm på mandag så snakker jeg med dem der. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

IAH

Hvor er det irriterende for dig at lægen ikke kunne finde ud af det, det er nemlig vigtigt at reagere hurtigt på mistanke om bækkenløsning. Ellers gør man det selv værre ved at bevæge sig forkert pga smerter.  Prøv at gå ind på baekkenloesning.dk..

Jeg synes du skal ringe rundt til fysioterapeuter for at finde en der ved noget om det. Jeg var heldig og finde en, der fik skambenet trykket på plads (av av!) og instrueret mig i en masse bækkenbundsøvelser.

Men det er super vigtigt at du finder den rette fysioterapeut, jeg var hos en, der gjorde det tusind gange værre fordi han vred bækkenet endnu mere skævt. 

Held og lykke med det. Håber det lykkes for det gør så hylende ondt at have.

Iben

Anmeld

28. oktober 2010

JonTri

En reservelæge er altid uddannelseslæge. Den praktiserende læge er specialuddannet læge i almen medicin... Så jeg ville fra nu af benytte mig at de praktiserende læger i lægehuset. Ang fys. så bliver gravide ofte henvist til fys på et sygehus - her får man udleveret bælte, lagen mm. Men først skal lægen diagnosticere bækkenløsning - dette kan og må en jordemoder ikke.

Anmeld

28. oktober 2010

Riksen

Diana... skriver:

Jeg har idag været til lægen for at tjekkes for blærebetændelse efter behandling. Og det er så første gang siden d. 17 sep at jeg IKKE har blærebetændelse WEEE.

Så skulle jeg så også have tjekket om jeg havde bækkenløsning, og det første hun siger er så ØHH det ved jeg ikke lige hvordan man tjekker. Hun beder mig så tage trøjen af så hun kan trykke på mig og jeg begynde faktisk at tude fordi det gør så ond når hun trykker på min bækken  så siger hun så jamen der er jo ingen tvivl om at du har ond i dit bækken men jeg ved ikke om det er bækkenløsning det har jeg ikke forstand på. Hun går så ud for at finde en læge bog og gravide hvor der så også står noget om bækkenløsning i, hun kommer ind og spørg mig om en masse ting mens hun sidder og læser. Og siger så ja du har alle symtomer for bækkenløsning men jeg ved ikke om det bækkenløsning du har AHHHHH for pokker så jeg komme ud endnu engang og er mega i tvivl. Jeg kan næsten ikke gå mere jeg kan ikke gå oprejst og jeg vil sgu bare have hjælp og det ved ikke hvad der galt for pokker jeg bliver sgu sur altså.

Så nu skifter jeg læge det bare den eneste læge i vores by og nabobyens læge har tager ikke flere ind og har lang kø da der så mange fra min by der gerne vil skifte læge. Så jeg ved ikke lige hvor jeg skal skifte læge til men det må jeg jo finde ud af. 

Endnu et ØV indlæg her fra beklager. 

Knus Diana

Er det den samme læge som sidst? Hun er jo helt tabt bag en vogn, og jeg kan godt forstå at du skifter læge. Øv!

Jeg håber at den næste læge er kompetent (!!) og medfølende og ikke mindst til at snakke med.

Anmeld

28. oktober 2010

Diana...

rikkekrogh skriver:

En reservelæge er altid uddannelseslæge. Den praktiserende læge er specialuddannet læge i almen medicin... Så jeg ville fra nu af benytte mig at de praktiserende læger i lægehuset. Ang fys. så bliver gravide ofte henvist til fys på et sygehus - her får man udleveret bælte, lagen mm. Men først skal lægen diagnosticere bækkenløsning - dette kan og må en jordemoder ikke.

Ahh tak så blev jeg det klogere. Men min egen rigtig læger er lige så dum jeg har været oppe hos ham ang min ryg flere gange og hver gang giver han mig den samme folder med ryg øvelser til en IKKE gravid kvinde hvor jeg ikke kan lave over halvdelen af øvelserne pga maven er i vejen. Han har ikke mærket eller trykket eller noget som helst siger bare jeg skal slappe af og giver mig så den folder. 

Anmeld

28. oktober 2010

Marco2

Det er da bare så talentløst det der. Har ikke lige læst det hele, men er det ikke muligt at skifte læge?

Synes det er vigtigt at man har en læge man er tryg ved og som man føler er kompetent til sit job. 

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.