Ahh lortelæge!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.049 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. oktober 2010

Diana...

Jeg har idag været til lægen for at tjekkes for blærebetændelse efter behandling. Og det er så første gang siden d. 17 sep at jeg IKKE har blærebetændelse WEEE.

Så skulle jeg så også have tjekket om jeg havde bækkenløsning, og det første hun siger er så ØHH det ved jeg ikke lige hvordan man tjekker. Hun beder mig så tage trøjen af så hun kan trykke på mig og jeg begynde faktisk at tude fordi det gør så ond når hun trykker på min bækken  så siger hun så jamen der er jo ingen tvivl om at du har ond i dit bækken men jeg ved ikke om det er bækkenløsning det har jeg ikke forstand på. Hun går så ud for at finde en læge bog og gravide hvor der så også står noget om bækkenløsning i, hun kommer ind og spørg mig om en masse ting mens hun sidder og læser. Og siger så ja du har alle symtomer for bækkenløsning men jeg ved ikke om det bækkenløsning du har AHHHHH for pokker så jeg komme ud endnu engang og er mega i tvivl. Jeg kan næsten ikke gå mere jeg kan ikke gå oprejst og jeg vil sgu bare have hjælp og det ved ikke hvad der galt for pokker jeg bliver sgu sur altså.

Så nu skifter jeg læge det bare den eneste læge i vores by og nabobyens læge har tager ikke flere ind og har lang kø da der så mange fra min by der gerne vil skifte læge. Så jeg ved ikke lige hvor jeg skal skifte læge til men det må jeg jo finde ud af. 

Endnu et ØV indlæg her fra beklager. 

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2010

CA

Ej, det lyder da helt unfair!! Du blir da nødt til at skifte læge ja. Og så synes jeg da du skal gøre opmærksom på problemet. Ved hun godt du er utilfreds?

Anmeld

26. oktober 2010

AnneBJ

Åndsvage læge!! Var det den "studerende" du var inde ved igen?? Kan du måske få en snak med JM ifht. bækkenløsningen? Håber du kan få plads hos en anden læge, for det der er da slet ikke holdbart!

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

AnneBJ skriver:

Åndsvage læge!! Var det den "studerende" du var inde ved igen?? Kan du måske få en snak med JM ifht. bækkenløsningen? Håber du kan få plads hos en anden læge, for det der er da slet ikke holdbart!

Ja det var den samme igen. Men jeg ved ærlig ikke hvad hun er for sidst jeg fik en tid sagde de uddannelses lægen, og denne gang da jeg ringer spurgte de om det var ok med reservelægen ok og så tænkte jeg YES en læge ude fra men det var sgu den samme som sidst så nu ved jeg ikke hvad hun er. Men jeg har været inde ved min egen læge flere gange og han er sgu lige så dum altså. Jeg skal til jdm på mandag så jeg snakker med hende der. Men for pokker de sgu da læger de skal sgu da vide bare et eller andet! 

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

Carina87 skriver:

Ej, det lyder da helt unfair!! Du blir da nødt til at skifte læge ja. Og så synes jeg da du skal gøre opmærksom på problemet. Ved hun godt du er utilfreds?

Ja jeg sagde det til hende for hun spurgte om de ikke bare kunne undersøge mig på sygehuset fordi jeg er i behandling der mod kvalme 2 gange om ugen, hvor jeg så sagde at jeg synes det var utrolig at de blev ved med at prøve at skubbe lorten videre og at de var mine læger så det burde de sgu havde styr på. 

Anmeld

26. oktober 2010

Maja88

nu var jeg til fys sidst og havde en mistanke om bækkenløsning.

Han fortalte mig så at det skal sidde syd i midten- omkring skambenet. og så skal det trække i hver side omme bagi. lidt nede under lænden.

Jeg har så fået konstateret MEKANISK bækkenløsning og ikke hormonel som er den normale under en graviditet.

en mekanisk lyder lidt underlig men er fordi min krop ikke er "korrekt" sammensat. dvs. jeg er lidt skæv i ryggen og i nakken osv- hehe mig store skravl. en mekanisk bækkenløsning ville jeg på ingen måde forhindre og det kan godt blive værrere. Men man må gerne støvsuge osv. det eneste man sådan set ikke må er at løbe.

så hvis du har ondt de steder som først beskrevet så vil jeg uden at være læge sige du desværre har hormonel bækkenløsning

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

Ih knus til dig! Det lyder bare slet ikke rart - hverken med mulig bækkenløsning eller med røvsyg læge. Er der slet ikke mulighed for at komme igennem til en anden læge? Tag en snak med din JM eller få en henvisning til en fys igennem din læge. Hun må da lissom kunne se at du skal videre i systemet når hun nu ikke selv kan hjælpe dig? Men kan virkelig godt se problemet! Hvem henvender man sig lige til når lægen ikke kan hjælpe????

Flere knus

Anmeld

26. oktober 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ih knus til dig! Det lyder bare slet ikke rart - hverken med mulig bækkenløsning eller med røvsyg læge. Er der slet ikke mulighed for at komme igennem til en anden læge? Tag en snak med din JM eller få en henvisning til en fys igennem din læge. Hun må da lissom kunne se at du skal videre i systemet når hun nu ikke selv kan hjælpe dig? Men kan virkelig godt se problemet! Hvem henvender man sig lige til når lægen ikke kan hjælpe????

Flere knus

Hun sagde faktisk at hun gerne ville henvende mig til en fys men hun kende ingen så jeg skulle selv finde en. Men for pokker da de må sgu da havde en liste over sådanne ting. 

Anmeld

26. oktober 2010

DK

Hej Diana!

Jeg synes nok dine smerter lød meget som mine! Da jeg fik det konstateret hos lægen, så videre sendte han mig til en læge på svangregangen der så endeligt konstaterede det! Kan din læge ikke også bare give dig sådan en henvisning? Altså til sygehuset læge der liiige præcis har forstand på den slags ting?

Knus og kram herfra!

Anmeld

26. oktober 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Hun sagde faktisk at hun gerne ville henvende mig til en fys men hun kende ingen så jeg skulle selv finde en. Men for pokker da de må sgu da havde en liste over sådanne ting. 

Ja det skulle man da tro? Eller også må hun da selv lige tage og gøre en indsats - det er vel i et eller andet  omfang hendes job?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.