Morgenmads-inspiration

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2008

Monica

Her er det havregrød, med div frugtmos, øllebrød, youhurt naturel med havregryn og frugtmos... Han ælsker det hele...

Moni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2008

ka li ja

altså her varierer havregrøden hver dag!!!
enten med mælk og smør, eller yoghurt, eller frugtmos, eller koldskål. kanelsukker ligesom risengrød.. jo jo det er meget varieret her hjemme:D
ja den store fik koldskål med kammerjunker i dag!! der er garanteret masser af sukker i, men vi havde ikke mere yoghurt.. og drengen elsker det!!!!

Anmeld

7. august 2008

Monica

Koldskål... Det smager også bare godt... Det har Gustav altså også fået når jeg har lavet det... Måske jeg skal lave det igen... Får helt lyst til det nu...

Anmeld

7. august 2008

ka li ja

hihi ja! det er bare med at finde på.. er koldskål usundt?? jeg laver det nemlig ikke selv...:$

Anmeld

7. august 2008

Sille(smil)

Vi har haft store problemer med at få Birk til at spise rugbrøds hapsere, så nu smuldre vi rugbrødet ned i noget youghurt. Og det eeeelsker han bare (tossede dreng) der er okay sundt og meget nemt.

Og det kan jo fint bruges til morgenmad.

Mht havregrød så er det jo meget sundt og mætter godt, men nogle forskere mener, at der er mange gluten-allergikere i DK fordi vi spiser meget havdregrød som små, så måske er det en god idé at skifte mellem forskellige grødtyper? (Hirse, majs el. lign)

Urtekrams babygrød er også et hit herhjemme. (superbrugsen plejer at have den)

Sille

Anmeld

7. august 2008

Anja

ka li ja skriver:

hihi ja! det er bare med at finde på.. er koldskål usundt?? jeg laver det nemlig ikke selv...:$

Læs på kartonen - tror det svarer til sødmælksyoghurt, så vildt sundt er det jo ikke :P

Anmeld

7. august 2008

ka li ja

Anja skriver:

ka li ja skriver:

Læs på kartonen - tror det svarer til sødmælksyoghurt, så vildt sundt er det jo ikke :P

aj ok.. vi er også sprunget fra sødmælks yog..fordi der var så meget sukker i... ups.. nå men der er heller ikke noget der sker så tit heldigvis

Anmeld

7. august 2008

linemus

Signe og Nanna får også havregrød hver morgen, og det bliver jeg ved med, så længe de gider, for de spiser lystigt af det, og så ved jeg, at de har fået et godt og solidt morgenmåltid. Cornflakes, som Sebastian får, mætter jo ikke ret længe, så det vil jeg helst vente med at give dem.

Indtil for kort tid siden blandede jeg en banan i grøden. Nu laver jeg en tyk grød og kommer kanel i, for så kan det bogstavelig talt skæres ud i bidder, som de selv kan tage med skeen (læs: fingrene), og så er jeg fri for at made (TO) og kan selv få morgenmad samtidig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.